vrijdag 3 mei 2013

Challenge Nr. #2

Het is vandaag de 3e van de maand en dus zijn wij hier met een nieuwe challenge op WLVC.
Wij willen iedereen heel hartelijk bedanken voor het gaan volgen van ons blog en voor het meedoen aan onze eerste challenge......we konden onze ogen de afgelopen weken bijna niet geloven. Wat was het geweldig om steeds maar weer nieuwe kaartjes/creaties te zien verschijnen......we zijn best een beetje trots dat er meer dan 100!!!!! inzendingen zijn geplaatst bij onze Mr.Linky.

Vandaag hebben wij voor jullie een random-winnaar en dat is geworden....

Sylvia van http://scrapsylz.blogspot.nl/met de volgende schitterende layout.....



Heel hartelijk gefeliciteerd Sylvia, de mooie Spellbindermallen zijn voor jou!
Neem even contact op met mij als je wilt dan gaan we er zorg voor dragen dat de prijs netjes bij jou wordt afgeleverd.
Volgende week komen we nog terug op de 1e challenge omdat we dan de top-3 bekend gaan maken en zoals eerder vermeld gaat deze top-3 mee naar het einde van het jaar waar dan nog extra prijsjes zullen zijn voor de top-3 van 2013.

Nu gaan we ons richten op de nieuwe challenge.....

Onze sponsor voor deze challenge is.....


en de prachtige prijs die beschikbaar is gesteld is de volgende ......


Wat moeten jullie gaan doen om kans te maken op deze prijs????

Maak een kaart/creatie voor een speciaal iemand/ for someone special.
Dit kunnen creaties zijn voor verschillende gelegenheden (denk ook aan de naderende moederdag) en ons DT laat dit heel goed zien......geniet van de mooie voorbeelden.....

Pouwla

Henriëtte

Ans

Janet


Anneke

Jacomijn  (let  op de tekst....eggspecially for you! )

Plony

Liesbeth

Niets teveel gezegd toch????
Deze 2e challenge loop tot 17 mei 18.00  uur en dan zijn we op 18 mei terug met een winnaar en een nieuwe challenge.
Wij van het DT van WLVC wensen jullie heel veel plezier met het maken van een mooie creatie en ook heel veel succes.
Lieve groetjes, Plony.

38 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Sylvia en veel plezier met je prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd Sylvia en veel plezier met de mooie spelllbinders.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sylvia van harte gefeliciteerd met de prachtige set Spellbinders.
    groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een terechte winaar....proficiat silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Sylvia!
    Leuke nieuwe uitdaging Plony, we gaan ermee aan da slag!
    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Sylvia!!!

    Wat een prachtige voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt
    een hele leuke Challenge!!! ik hoop weer mee te doen:)

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd en wat hebben jullie allemaal prachtige creaties gemaakt supermooi,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Sylvia.
    En wat zijn er weer mooie voorbeelden gemaakt voor de tweede challenge Prachtig.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sylvia, van harte gefeliciteerd met je mooie prijs, een terechte winnaar! En dames van het DT wat hebben jullie weer een juweeltjes gefabriceerd, helemaal geweldig, de nieuwe challenge is ook weer hartstikke leuk, ik hoop weer van de partij te zijn, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nelly (Creanelly)3 mei 2013 om 14:01

    Hallo Silvia

    Van harte gefeliciteerd, met de mooie prijs.
    Bofkont, maar je L.O was ook SUPER mooi gemaakt.

    De nieuwe Challenge is weer PRACHTIG, en de voorbeeld
    kaartjes van het D Team zijn weer SUPER mooi gemaakt.

    Ik wens iedereen veel succes, en een heel fijn weekend.

    Lieve groetjes Nelly (Creanelly)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie kaartjes hebben jullie gemaakt ik doe dit keer graag weer mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd aan de winnares en wat een mooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt. Ik kan er blijven naar kijken.

    Fijn weekend.
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een verrassing om te lezen dat ik gewonnen heb! Ben helemaal beduusd! En wat een mooie nieuwe challenge weer, van zulke prachtige voorbeelden krijg je toch meteen weer inspiratie?
    Plony, ik heb mijn adres per abuis doorgestuurd aan Pouwla, maar zal het ook nog even naar jou sturen!
    Fijn weekend allemaal en succes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd Sylvia, helemaal super voor je. En wauw wat een schitterende voorbeelden zijn er weer gemaakt door jullie dames, stuk voor stuk schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Hoi

    Gefeliciteerd Sylvia met je mooie prijs, het is een schitterende LO.
    Wat een leuke nieuwe uitdaging en prachtige voorbeeld kaarten. Ik vind het super voor jullie dat er zoveel creatieve mensen meedoen.
    Ik ga zeker weer mijn best doen voor deze challenge.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke wedstrijd. Ik heb geen moeders meer maar wel een geweldige vriendschap ,waar deze kaart voor is.Zie dat ik de eerste ben.

    Fijn weekend allemaal.
    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd Sylvia, geweldige prijs heb je terecht gewonnen ook.
    Dames van het team bedankt dat ik mee mocht doen.
    Wat een leuke nieuwe challenge weer, gaat ook weer spannend worden. Fijn weekend allemaal, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijn dat het blog zo'n suvcces is!
    Ik heb deze keer een kaart voor mijn man gemaakt voor een heel bijzondere gebeurtenis!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige voorbeeldkaarten van het team!
    Ik heb net mijn kaart geplaatst.

    Veel succes met jullie blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd Silvia met de prachtige prijs, en er zijn hele mooie voorbeeldkaarten gemaakt!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaarten zijn er weer gemaakt, ik doe uiteraard weer graag mee, succes allemaal,
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hallo dames, mijn kaartje is net op zijn plekje gezet, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat gaaf dat er zoveel mensen mee doen en dus ook van de vintage stijl houden.
    Natuurlijk doe ik ook weer mee hoor!
    Allemaal een fijne hemelvaartsdag!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo allemaal,
    Dit kaartje gemaakt voor mijn speciale moeder , wat leuke voorbeeldkaartjes zie ik staan DT team TOPPIE !

    Liefs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. gefeliciteerd Sylvia met je gewonnen prijs
    en wat een prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt
    ik doe graag mee en heb mijn kaartje geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Sylvia, gefeliciteerd!
    Wat een mooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt en ook de andere creaties die meedoen aan de wedsstrijd zijn super!
    Mijn creatie staat er ondertussen ook bij :D

    Groetjes Sandra
    http://sancards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuk blog! Ik heb net de tissuebox voor mijn moeder geplaatst, ben benieuwd wat jullie er van vinden.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk zeg ik doe mee
    liefs,ans xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Weer een super leuke challenge , heerlijk om weer mee te doen. Prachtige voorbeelden zeg van het DT !!
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik heb mijn kaartje weer geplaatst ik hoop dat het goed ging veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik heb weer een kaartje gemaakt. En ik hoop, dat het vintage genoeg is. Beter weet ik niet gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Deze keer heb een doosje gemaakt.
    Het is zo leuk wat in vintage te maken.
    xxx Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik zag dat ik nog een kaartje mocht plaatsen, dus bij deze, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Het moest voor een speciaal iemand zijn en voor mijn zoon is zijn peettante heel speciaal dus vandaar deze kado tas .
    Groetjes Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik heb mijn kaart gemaakt voor mijn zusje,zij is al heel lang niet meeer weg geweest door allerlei nare omstandigheden.
    Ze is nu eindelijk weer eens een dagje weg geweest en heeft het erg leuk gehad.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mijn kaartje is nog gepost op de valreep .
    Ben blij dat ik nog kan meedoen met de tweede challenge.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  38. De laatste dag om mee te doen. Deze kaart kon ik niet eerder laten zien omdat hij voor Renata is. Zij lag in het ziekenhuis dus moest hij eerst bezorgt zijn voordat ik hem op mijn blog plaatste. Maar als het goed is heeft ze hem gisteren gekregen dus kan ik hem nu plaatsen en nog meedoen met de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen