zaterdag 18 mei 2013

Challenge nr.#3 + random-winnaar challenge nr.2

Hallo lieve volgers.......

Vandaag beginnen we met iemand blij te maken....
We hebben de random laten draaien en de winnaar van onze tweede challenge is geworden........


Nr. 60 en dat is Ellie Bakker.

Heel hartelijk gefeliciteerd  Ellie, de prijs van Hobbywebwinkel Just a note is voor jou en als je mij je gegevens doorgeeft dan komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe.

Wat hebben er weer veel deelnemers meegedaan aan onze tweede challenge en wat zijn wij daar blij mee en ook trots op. Super om te zien dat ons blog zich mag verheugen op zoveel aandacht/belangstelling.
Voordat ik ga vertellen wat de derde challenge-opdracht is,  nog even een paar heeeeeel belangrijke spelregels en wel de volgende:
Je moet volger zijn om mee te mogen doen!
Het moet te allen tijde een VINTAGE-creatie zijn!
Graag goed linken, niet je hele blog maar alleen het blogbericht waarin je creatie is geplaatst!
Voor de overige spelregels ....zie bovenaan het blog.

Dan de sponsor voor de 3e challenge van WLVC:

Gerda's hobbyshop
en Gerda heeft de volgende prijs beschikbaar gesteld......
Dat is toch wel heeeeel lekker.....15 euro uitgeven in deze Hobbyshop! Dankjewel Gerda!

En dan rest nog de opdracht voor challenge nr.3.........

MAAK EEN VINTAGE  BABY- OF KINDERKAART / CREATIE

Persoonlijk vind ik dit een heerlijke opdracht.....ik hoop van jullie óók.

Ter inspiratie natuurlijk de prachtige voorbeelden van het designteam......de dames hebben weer enorm hun best gedaan en zien ook graag dat jullie op hun eigen blogs even langskomen.

Henriëtte

Ans


Janet

Anneke

Jacomijn

Plony

Liesbeth

Pouwla


Wat een mooi rijtje hè. Wij als DT van WLVC wensen iedereen heel veel plezier met het maken van een mooie creatie en er kan worden gelinkt bij Mr. Linky tot 2 juni 18.00 uur. Heel veel succes!
Vergeet  niet volgende week te kijken naar onze top-3 want deze 3 worden door ons als DT gekozen en gaan mee naar het einde van het jaar om mee te doen voor de top-3 van 2013.

Namens het DT wens ik iedereen een heel fijn weekend.
Lieve groetjes, Plony.






33 opmerkingen:

  1. Ellie van harte Gefeliciteerd met je mooie winnende kaartje en veel plezier met je prijs. Wat een prachtige voorbeeld kaarten weer van jullie allemaal! Ik ga weer mee doen hoor!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd Ellie en wauw wat een mooie voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt
    helemaal toppie.
    Een fijn weekend
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw ik heb gewonnen dit keer. Wat een super leuke verrassing op zaterdagmorgen ik ben er erg blij mee. En wat hebben jullie weer een leuke uitdaging bedacht met prachtige voorbeeldkaarten, ik ga zeker weer mee doen.
    Een fijn weekend allemaal.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt!!!
    Ellie van harte Proficiat!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefelciteerd Ellie!!!

    Wat een leuke Challenge
    en hele mooie voorbeeldkaarten

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eigenlijk is dit niet zo mijn ding vintage maar door jullie fantastische voorbeelden krijg je gewoon zin om mee te doen.Ik hoop vaker mee te gaan doen.:)

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Ellie, super voor je en wat hebben jullie weer schitterende voorbeeldkaarten gemaakt dames, stuk voor stuk toppertjes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Ellie, een geweldige prijs, echt fijn voor je. Wat zijn er weer mooie voorbeelden gemaakt voor de nieuwe challenge, schitterend. Ik ga mijn best weer doen hoor.
    fijn weekend, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte Ellie, en wat zijn er verschrikkelijk mooie voorbeelden gemaakt.
    Je krijgt er gewoon zin om weer mee te doen, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ellie gefeliciteerd! En wat een prachtige voorbeeldkaartjes zijn het weer...

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ellie van harte gefeliciteerd.

    en wat een mooie voorbeelden

    Ik doe ook graag een keer mee.

    liefs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig, wat een inspiratie leveren jullie weer met elkaar! Helemaal top lieve dames en ik wordt nu wel erg kriebelig van binnen dus ik ga proberen om mee te doen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Plony, dank je wel voor de moeite!
    Het staat er goed op.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaarten allemaal! Dit is toch snoepen en heel veel insiratie opdoen?
    Geweldig!
    Liefs, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo mooie kaarten geworden allemaal.gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd aan de winnaar.
    En wat zijn er schitterende voorbeelden gemaakt
    door het team, woww.

    Grtjs Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  18. vitagekaarten vind ik erg leuk om te maken,vooral als er een winkans bijzit.gr.bea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a sweet challenge... and lovely work from DT :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. van harte gefeliciteerd Ellie met je winnende kaart. De nieuwe challenge ziet er ook weer erg leuk uit en wat een prachtige voorbeeldkaarten weer, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Weer zo'n leuke challenge en wat een prachtige voorbeelden !
    Ook ik heb het weer geprobeerd en ik doe graag mee ...
    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  22. de tweede keer dat ik iets instuur, want het ik vind het zo leuk om mee te doen op dit vintage blog. Tot de volgende keer!
    groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou Plony en andere dames van het team, ik weet niet of mijn kaartje vintage is...het is in elk geval een babykaartjes met bloemetjes en zo. Als je hem niet vintage vindt mag je hem er uit doen hoor, no problem ;-)
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke uitdaging, ik heb ook maar meegedaan.
    Schitterende voorbeelden van het team!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mijn allereerste vintage kaart ... bloed zweet en tranen... hoop dat het goed gekeurd wordt hihihi

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik heb zonet een vintage-geboortekaartje geplaatst. Maar bij de URL werd de vorige vermeld. "Moeders liefste"" Dit is een geboortekaartje.
    Hij staat op de blog van vandaag. 28-5.
    Ik hoop, dat de goede wordt geplaatst.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik heb het opnieuw geprobeerd. Hoop, dat het nu goed is gegaan.
    Er was even een storing geweest op wifi hier. toen was de kaart en een stukje tekst niet geplaatst op mijn blog. misschien was dat het ? gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke challenge, een babykaart maken is zo leuk. Ik doe dus ook heel graag mee, succes allemaal.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  29. echt een leuke challenge. Ik vond het ook erg leuk om te maken en mee te doen.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Plony en andere designers van deze leuke blog. IK vind dit een prachtige blog met supermooie kaarten. Leuk om naar alle mooie kaarten te kijken. IK werk ook graag mee aan jullie mooie blog vandaar mijn inzending, hopelijk vintage genoeg. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat staan er weer schitterende kaarten op je site, een lust om naar te kijken. Ik hoop dat ik het nu goed gedaan heb.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooie kaarten staan er allemaal al zeg! Ik doe nog net op de valreep graag mee! De drukte is thuis weer wat voorbij. War weer leuk om iets moois te verzinnen. Succes met het kiezen van een top drie.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik wil nog even meedoen op de valreep, kan nog net. De foto heb ik verkleind want hij was te groot dus hopelijk klopt het nu. Wat een leuke inzendingen zijn er weer, zo leuk om te zien. Succes allemaal, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen