dinsdag 18 juni 2013

Challenge nr. 5 + random-winnaar challenge nr. 4

Goedemorgennnnnnn.......

Daar zijn we weer met een nieuwe challenge en wat zijn we toch blij dat er zo geweldig wordt meegedaan met de challenges van ons WLVC-blog!!!!
Helemaal geweldig!
Ik wil er nog eens op wijzen dat de spelregels bovenaan het blog staan en tevens de punten waaraan je houvast kunt hebben als je niet helemaal weet of je kaartje vintage is of niet.
Aan iedereen die ons blog wél volgt maar nog geen volger is wil ik vragen om ons toch voorál te gaan volgen want wij naderen de 300 volgers reeds en als we die hebben bereikt dan hebben wij iets leuks voor jullie in petto.
Zet jezelf even in het rijtje erbij........zo gedaan en dan kun je ook lekker meedoen op het WLVC-blog.

Dan eerst maar eens over naar de random-winnaar van challenge nr. 4 en dat is geworden......

Nr. 4 Hennie.Heel hartelijk gefeliciteerd Hennie , jij hebt de prachtige prijs gewonnen die beschikbaar werd gesteld door De Mallenmolen.
Stuur je gevens even door naar apolloniadejong@hotmail.com en ik ga zorgen dat de prijs bij jou op de mat gaat vallen.
Hennie heeft haar kaartje mee laten doen via pinterest maar ik denk dat ze snel aan een blog moet hoor.....die mooie kaartjes mogen bést gezien worden.


Dan over naar challenge nr. 5 en onze sponsor voor deze nieuwe challenge is.....


en ook nu zijn wij weer superblij met de geweldige prijs die beschikbaar is gesteld...


Kunnen jullie je voorstellen dat wij als Team wel eens balen dat we zélf niet mee kunnen doen aan de challenge? Wie wil dit nu NIET winnen toch?
Heel leuk vinden wij het ook dat Judith uit het DT van Anne-Marije voor onze nieuwe challenge een kaartje heeft gemaakt nav de opdracht van challenge nr. 5 en die luidt:
maak een vintagekaart/creatie met dieren als extra..... dus niet alleen dieren maar bijvoorbeeld een jongetje met een hondje of een meisje met een paard.........enz.
Judith is dus onze gastdesigner en dit is de schitterende kaart die zij heeft gemaakt......


Dankjewel Judith......echt leuk dat we jouw kaartje hier mogen laten zien!

Dan volgen nu de kaarten/creaties van ons DT.....

Janet

Anneke

Jacomijn

Plony

Liesbeth

Pouwla

Henriëtte

Ans

Ik denk dat het weer een prachtig rijtje is en wij hopen natuurlijk dat jullie bij het zien van deze kaarten direkt denken.......yessss ik ga meedoen!
Deze challenge loopt tot 2 juli 18.00 uur en natuurlijk wensen wij iedereen heel veel succes.
Volgende week zijn wij weer hier met onze top-3 van de afgelopen challenge dus kom dan nog even kijken of je misschien mee gaat naar het einde van het jaar voor een top-3 prijs.

Dan rest mij alleen nog om, namens het WLVC Design Team iedereen een hele fijne dag te wensen en graag tot blogs.
Lieve groetjes van Plony.

28 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Hennie!
    Enne wat een leuke nieuwe challenge weer.
    Ga me best weer doen;-)
    Wow en wat een mooie voorbeelden weer. Dankjewel voor jullie inspiratie. Wow al bijna 300 volgers gaat hard bij jullie Plony, super!
    Het is dan ook een hele leuke blog!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede morgen dames!
    Weer ontzettende leuke voorbeeld kaarten, inspiratie genoeg! en Hennie Gefeliciteerd met de mooie prijs.
    Fijne dag en er komt wel weer iets van mij, want natuurlijk ga ik weer gezellig meedoen.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Hennie, wat fijn dat je gewonnen hebt.
    Wat zijn er weer een schitterende voorbeeldkaarten, prachtig, stuk voor stuk.
    Natuurlijk wil ik weer meedoen dus ik ga aan de slag hoor.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schitterende voorbeeldkaarten en een hele leuke challenge
    Hennie gefeliciteerd met je winnende kaart

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd aan Hennie!
    Wat een leuke uitdaging is dit weer, hier ga ik toch ook proberen tijd voor te vinden.
    Wat een prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt!
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige voorbeeldkaarten weer lieve dames! Hennie, gefeliciteerd met je winnende kaart!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Hennie en wauwie wat een supermooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt, helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heeft het Design Team prachtige voorbeelden gemaakt.
    Zo leuk dat de mooie kaart van mijn Design Team Member Judith hier ook te zien is.
    Ik wens iedereen heel veel succes met de challenge!

    Anne-Marije
    www.anmacreatief.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Hennie met je gewonnen prijs,en wat voor één,súper! Voor deze challenge zijn weer prachtige voorbeeldkaarten gemaakt,heel mooi :-0 lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Hennie

    Ik doe ook weer mee met de nieuwe challenge.

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaarten zijn er door het DT gemaakt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige voorbeelden.Bedankt voor de challenge.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo leuke kaarten hebben jullie gemaakt.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb de mijne geplaatst. Gemaakt nav liedje van kinderen voor kinderen op de radio.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat staan hier weer superrrrr mooie voorbeeld kaarten.
    wens iedereen die meedoer heel veel succes.
    Fijn weekend, liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bedankt voor je reactie Plony. Bij het bewerken van de kaart is er teveel warmte kleur ingebracht, in werkelijkheid is hij iets minder fel, maar dat kun jij inderdaad niet zien. Ik zal de volgende keer daar meer opletten. Ben intussen volger geworden.{was het straal vergeten],
    Groet Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Veel succes iedereen.
    Zag weer prachtige kaarten voor deze leuke challenge staan!
    Doen we weer inspiratie op.

    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jullie hebben weer prachtige kaarten gemaakt en ik heb de mijne net geplaatst.

    Fijn weekend en liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou het zag er even naar uit dat ik niet mee kon doen, heb vanwege blikseminslag een week zonder tv, telefoon en internet gezeten. Maar hoera.........het werkt weer dus ik heb mijn kaart geplaatst. Prachtige kaarten heb ik al voorbij zien komen in ieder geval.
    liefs Hanny
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook mijn kaartje is weer af!! weer heel erg bedankt voor deze uitdaging echt super!

    Gr antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zoals altijd: het thema is weer een leuke uitdaging. Ik heb geprobeerd de zomer een beetje op mijn kaart te verwerken. Hopelijk helpt het en wordt het weer eindelijk een beetje beter!
    De kaarten van DT zijn weer supermooi!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Doe ik iets verkeerd?
    Ik zie nu na 10 min. dat mijn kaart nog niet op nr. 48 is verschenen. Eerst was mijn naam te zien maar nu staat er weer You're next.
    Dat is me nog niet eerder overkomen!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Alle (goede) dingen in drieën: het is eindelijk gelukt!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie voorbeeld kaarten dame,d
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is me eindelijk gelukt om mee te doen met dit prachtig challenge blog.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het heeft even geduurd, maar het is me gelukt een keertje mee te doen..... mijn kaart staat er bij... alleen heb ik denk iets fout gedaan; hij staat er zelfs 2x bij *oeps*... sorry!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beautiful cards and a lovely challenge.
    Hugs x

    BeantwoordenVerwijderen