zaterdag 3 augustus 2013

Challenge nr. 8 + random-winnaar challenge nr. 7

3 augustus vandaag en dat betekent een nieuwe challenge bij het We Love Vintage Challengeblog.
Voor 1 keer wijken wij af van de normale gang van zaken want deze challenge duurt een hele maand!!!!
De sluitingsdatum is 2 september 18.00 uur...dit ivm de vakantieperiode die óók in ons DT voelbaar is in deze augustusmaand.
Een extra lange periode om mee te doen dus.

Eerst maar eens naar de random-winnaar van de "vlinder-challenge" en dat is geworden.....
Nr. 39 en dat is Loes van http://scrapaloes.blogspot.nl/
Heel hartelijk gefeliciteerd  Loes, de mooie mal beschikbaar gesteld door Henk Kuiters en zijn webwinkel is voor jou.
Als je je gegevens mailt naar apolloniadejong@hotmail.com dan zorg ik dat de prijs naar je toekomt.
Het is natuurlijk wél vakantietijd dus óók in de webwinkel van Henk liggen de zaken min of meer stil. Misschien dat het dus iets langer duurt voordat de prijs op de deurmat valt.

Dan gaan we nu naar challenge nr. 8....

De sponsor voor deze challenge is:


en de prijs is weer superrrrrgaaf....


Zeg nu zelf....wie wil dit niet winnen....
De opdracht die hoort bij challenge nr. 8 is : maak een VINTAGE kaart/creatie waarbij alles mag behalve vierkant of rechthoekig. Géén standaard kaart-modelletjes dus.

Ons DT heeft weer alles op alles gezet om hier inspirerende voorbeelden te laten zien en hier komen ze hoor....

Ellen

Plony
 
Liesbeth

Pouwla

Henriëtte

Ans

Janet


Anneke

Jacomijn



Dit zijn de voorbeelden voor challenge nr. 8 en, zoals vermeld, jullie hebben de tijd om iets in te leveren tot 2 september 18.00 uur. Heel veel plezier en succes!
Namens het DT van WLVC allemaal een hele fijne dag.
Lieve groetjes van Plony.

31 opmerkingen:

  1. Goedemorgen dames van het challenge team!
    Prachtige voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt,
    Sjappo! En Loes van harte gefeliciteerd met je prachtige winnende kaartje!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Loes, wat leuk voor je!
    Wat een schitterende voorbeelden zijn er weer gemaakt, stuk voor stuk genieten hoor.
    De nieuwe challenge is weer leuk en voor degene die op vacantie zijn (of het rustig aan doen) is het wel fijn dat hij deze keer langer duurt zodat iedereen mee kan doen.
    Fijn weekend, liefs Hanny
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige voorbeelden staan hier te pronken.
    Loes Gefeliciteerd met je mooie kaart.

    Allen een fijn weekend en groetjes.

    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh wat hartstikke leuk dat ik de vlinderchallenge gewonnen heb! Ik ben zo blij met de schitterende mal en zal gelijk mijn gegevens doorgeven!

    De nieuwe voorbeelden zijn prachtig, echt ik kijk mijn ogen uit!

    Dames hartelijk dank voor de felicitaties!

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Loes en wauw wat een supermooie voorbeelden hebben jullie weer gemaakt, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo team, Wat zijn jullie voorbeeldkaarten weer supermooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Loes, wat leuk dat je gewonnen hebt!
    Dames m'n complimenten weer voor de prachtige voorbeeld kaarten, een lust om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wouw wat een prachtige voorbeelden weer..en Loes van harte met je prijs.
    Groetjes,Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Loes!!!
    Wat een prachtige voorbeelden meiden mijn complimenten
    en weer een hele leuke uitdaging ik hoop weer mee te doen

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie voorbeelden dames het is weer een uitdaging om wat moois te maken
    Grts tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterende voorbeeldkaarten van de DT dames.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaarten hebben jullie weer gemaakt.
    Deze keer is het wel weer gelukt en ben er weer bij.


    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel fraaie voorbeeldkaarten, werkte gisteren inspirerend. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inmiddels heb ik ook weer wat klaar en heb mijn creatie ook toegevoegd. Wat een prachtige kaarten zijn er toch gemaakt, ik ben blij dat ik niet in het team zit om een keuze te maken;)

    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van Ans kreeg ik en mail, dat de kaart niet gelinkt was. Is het bij deze wel gelukt???
    Kaart van blog 7 augustus 2013, echt een schatje.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaarten allemaal dames!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heb het opnieuw gelinkt op advies van Ans. Hoop, dat het nu goed is gegaan.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik heb met plezier weer aan de nieuwe challenge-opdracht geknutseld en heb hem zojuist geplaatst.
    Ik zie nu ook dat ik in de top 3 van de afgelopen keer ben beland. Wat een SUPERleuke verrassing. Daar ben ik erg trots op en heel blij mee, dus ik ga de badge meteen op mijn blog zetten!!
    Bedankt hoor dat jullie mijn kaart leuk vonden!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie dt kaarten zijn er weer gemaakt!
    De inzendingen zijn ook allemaal erg mooi!
    Ik doe graag weer mee met jullie challenge, deze keer met een vintage verjaardags slinger voor mijn blogvriendin Kethy.
    Fijne week allemaal!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super mooie dt kaarten zijn er weer gemaakt en wat is er al veel moois geplaatst! Ik heb net een vintage kerst sok geplaatst. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke challenge. Er zijn weer mooie voorbeeldkaarten gemaakt! Ik hoop dat mijn kaart "vintage" genoeg is.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hallo lieve mensen, ik heb net een kaartje geplaats, ik weet niet of die vintage genoeg is, anders hoor ik het wel, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo, wat een leuke challenge. Leuk om eens met een heel andere vorm bezig te zijn. Ik heb mijn kaart bij deze toegevoegd. Ik zag alweer hele mooie kaarten staan!
    Groetjes,Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo allemaal , dit is mijn bijdrage aan de
    leuke challenge er zijn weer prachtige creaties
    te zien hier , met een leuke prijs ook nog .

    Fijn weekend van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zag dat ik nog geen reactie had geplaatst....wat een prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt. Ik heb mijn kaart al een poosje geleden geplaatst en doe lekker mee met de challenge. Leuk!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ook ik doe graag mee aan challenge nummer 8. Er is alleen iets fout gegaan, want mijn kaart staat er twee keer! Een keer met een verkeerde link...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ans heeft de verkeerde verwijderd! Dank je wel!

      Groetjes, Loes

      Verwijderen
  27. Schitterende voorbeeldkaarten zijn er door het team gemaakt!
    Ik heb mijn bijdrage ook geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige voorbeeld kaarten hebben jullie gemaakt.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat valt er weer veel te smullen met de ogen,prachtige kaarten,ik waag ook weer eens een kansje,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Beter laat dan nooit. Ik wist niet meer of ik al een kaart had geplaatst. Heb maar geen risico genomen. Ik wil heel graag met mijn kaartje tussen al die geweldenaren staan.
    Heb er voor de zekerheid maar leny 2 van gemaakt.
    Vintage, maakt je immers blij.
    Veel succes, gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen