woensdag 18 september 2013

Challenge nr. 10 + random-winnaar challenge nr. 9

Yessssss.....daar zijn we weer!!!!!

De challenge is weer afgelopen dus....een random-winnaar....

Dat is geworden.....

Nr. 27 Alice van http://scrappenmetalice.blogspot.nl/
Heel Hartelijk Gefeliciteerd, de mooie prijs van t Scrap-Ateljeetje is van jou en als je je gegevens even mailt naar apolloniadejong@hotmail.com dan komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe.

Dan natuurlijk weer een nieuwe challenge.
Onze sponsor voor challenge nr. 10 is....


en dit is de geweldige prijs die beschikbaar is gesteld....


Wat moet je doen om deze prijs te kunnen winnen?????

De opdracht van challenge nr. 10 is van mezelf afkomstig en luidt als volgt :
maak een kaart/creatie en gebruik verf of gesso.

We hebben Rosina van http://rosina-scrapcards.blogspot.nl/ nogmaals als onze gastdesigner en dat heeft ze weer geweldigggggg gedaan met de volgende schitterende kaart....


Super hè......echt heel gaaf ....
Dankjewel Rosina en we hebben het heel fijn gevonden jou als gastdesigner te mogen hebben op ons blog.

Dan moet ik , helaas, vertellen aan jullie dat Ellen ons DT alweer gaat verlaten. Wij vinden dat heel erg jammer maar respecteren haar wens om uit ons team te gaan. Er zullen nog een paar creaties van Ellen te zien zijn op dit blog en daarna kunnen jullie haar natuurlijk altijd blijven volgen op http://pinkshabbygirl.blogspot.nl/ .


Dan ga ik nu de bijdrages van het DT laten zien wat de "gesso/verf " -opdracht betreft en..... laat je inspireren......

Liesbeth

Pouwla


Henriëtte

Nicole

Janet

Anneke

Jacomijn

Ellen

Plony


Dat was het weer voor nú en ik hoop dat jullie klikken op de namen van onze DT-leden om op hun eigen blog een reactie achter te laten....dat vinden ze natuurlijk allemaal superleuk!

De challenge loopt weer de gebruikelijke twee weken, de sluitingsdatum is 2 oktober 18.00 uur.
Doe allemaal mee en vergeet niet......VINTAGE moet de look zijn....dan weet ik zeker dat onze vintage-liefhebbende-teamleden heeeel graag komen kijken op jullie blogs.

Dan wensen wij als DT van WLVC iedereen een hele fijne dag en heel veel succes met jullie creaties.
Lieve groetjes van Plony.




20 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Alice en ja de creatie van Rosina is prachtig. Trouwens alle voorbeelden die hier te zien zijn! Jouw hanger ziet er ook al zo lief uit, mooi gemaakt. de nieuwe challenge is leuk, lekker kliederen met gesso haha.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat super leuk dat ik heb gewonnen echt onwijs gaaf ga jullie meteen een mail sturen. bedankt en tot de volgende keer.
    groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst Alice van harte gefeliciteerd met je mooie winnende kaart en ik zit weer vol bewondering te kijken naar al dat moois wat de DT leden weer hebben gemaakt, ik kom gewoon ogen te kort, ik weet niet of het me deze keer lukt om mee te doen vanwege de logees, maar inspiratie genoeg, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alice van harte met je winnende kaart!! En jullie voorbeeld kaarten zijn weer super! en het thema Gesso is wel aan mij besteed, hihi.
    ik hou er wel van, succes met de challenge en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo allemaal. Wat heeft het team prachtige kaarten gemaakt. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Dames,
    Zoals jullie weten gebruik ik graag Gesso, dus doe een keertje mee..
    groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Om een mooie vintage/ shabby look te krijgen gebruik ik vaak distress inkt en/of gesso op mijn kaarten en andere creaties.
    Ik doe dus graag weer mee,deze keer met een kaartje voor een leuke Belgische blogvriendin.
    Fijne zondag allemaal
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vergeet helemaal de dt dames te complimenteren met hun mooie voorbeelden, top creaties enzo mooi verschillend dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige voorbeelden weer dames en door de remember ben ik gisteravond bezig geweest,lekker knoeien met de gesso ,
    Dus ben er weer een keertje bij.

    Geniet van de zon,doe ik ook ha,ha.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De Gesso staat al maanden in de kast en is nog nooit gebruikt. Dus dit was dé gelegenheid om er iets mee te doen en het blijkt echt leuk te zijn! Dank voor de leuke uitdaging. De voorbeelden zijn in ieder geval weer super!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik krijg mijn URL niet geplaatst! Wat doe ik fout?
    Ik probeer het nog een keer! Excuses als mijn kaart dubbel wordt geplaatst!
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik snap er helemaal niets van! Het plaatsen van de kaart lukt deze keer echt niet! Vinden jullie het een bezwaar om een keer naar mijn blog te linken ipv de kaart?
    Groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Na wat puzzelwerk is het me gelukt je probleem op te lossen Lia, je kaart staat erbij hoor!

      groetjes Henriëtte

      Verwijderen
  13. Super bedankt Henriëtte!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige voorbeeldkaarten van DT team hoor !!
    Alles zit hier onder de gesso , de eerste keer gebruikt hi

    Liefs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaarten!!
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een schitterende voorbeeldkaarten
    doe graag mee en heb mijn kaartje geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heeft het team weer prachtige kaarten gemaakt. IK heb het ook weer geprobeerd. Dit is mijn eerste kaart met gesso. Lekker smeren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mijn eerste kaart met gesso en dan ook nog eens voor mannen.
    Leuk om mee te doen.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke challenge en ik doe ook graag mee. Gesso is zo leuk om te gebruiken en dat heb ik dus bij deze creatie, zoals gevraagd werd, ook gedaan.
    Succes allemaal
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen