dinsdag 10 september 2013

Top-3 challenge nr. 8 en spotlight-remindercard lopende challenge.

Goedemorgen allemaal......

hier zijn we dan weer met de door ons designteam gekozen top-3.
Jullie maken het ons zo af en toe best moeilijk want wij kijken niet alleen of een kaartje wel vintage-gehalte heeft maar óók of er wel aan het thema van de opdracht is voldaan. Alles moet dus kloppen om in de top-3 gekozen te kunnen worden maar....het is weer gelukt.
Onze top-3 ziet er als volgt uit:

Nr. 1

Loes van http://scrapaloes.blogspot.nl/ met deze fantastisch mooie kaart....


Nr. 2

Maia van http://hetvalkennest.blogspot.nl/ met een prachtige feestelijke vlaggetjeslijn



Nr. 3

Nicole van http://nicole-scrapcardsaddiction.blogspot.nl/ met de volgende beauty..


Geweldige creaties dames en voor wie het leuk vindt is de volgende banner om mee te nemen en natuurlijk gaat ook dít rijtje weer mee naar het einde van het jaar om mee te dingen naar de prijsjes voor DE TOP-3 Van 2013!



Dan hebben wij, zoals altijd nog een mooi kaartje in de spotlights waarmee wij jullie ook gelijk willen herinneren aan de lopende "tuin"-challenge .
Wij hebben gekozen voor Trijntje van http://trijntjeskaarten.blogspot.nl/ en zij heeft ons thema gebruikt voor een kaartje met een wintertuintje....heel leuk gedaan !


Doe allemaal nog lekker mee, onze sponsor http://www.t-scrap-ateljeetje.nl/ heeft een prachtige prijs beschikbaar gesteld dus reden te meer om er nog even voor te gaan zitten. De challenge loopt nog tot 17 september 18.00 uur.
Succes allemaal en namens het voltallige DT wens ik iedereen een hele fijne dag!

Lieve groetjes van Plony.

13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames, wat leuk, Trijntje haar reminderkaart is ook al zo mooi.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd dames met jullie top 3 plek en prachtige creaties en Trijntje met de reminder kaart! Fijne dag en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat dames, allemaal even leuk en mooie reminder!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, top drie dames.
    En Trijntje hele leuke reminder kaart.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige Top 3
    gefeliciteerd dames

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat superleuk om bij de beste drie van vorige maand te horen! Daar ben ik echt heel blij mee!
    Hartelijk dank voor de felicitaties en van mij natuurlijk voor de andere twee dames!

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De wintertuin van Trijntje vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd dames met jullie top 3 notering!
    Prachtige reminder voor de lopende challenge!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd dames, prachtige kaarten hebben jullie gemaakt, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Henriëtte, ik weet niet wat er aan de hand is, maar ik ben vanaf heel vroeg dat het blog startte al volger. (Heb ook al eerder meegedaan) En als ik naar volgers ga op dit blog geeft blogger aan dat ik er al bij sta... Ik kan me dan niet nog een keer aanmelden, alleen afmelden, maar dat wil ik niet... Hoop dat je me terug kunt vinden... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooooo, zeg schandalig dat ik dit nu pas zie en lees!
    Door omstandigheden heb ik weinig geblogd en nu lees ik zomaar op twee blogs tegelijk erg leuk nieuws!
    Bedankt dames dat jullie mijn vlaggenslinger gekozen hebben weer in de top 3 fantastisch ik ben er erg blij mee!
    Ik heb mijn laatste blogbericht ervoor aangepast en de badge natuurlijk weer geplaatst.
    Loes en Nicole jullie kaarten zijn echt super prachtig proficiat!
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooohhhh echt zoooooo schandalig!! Ikke maar kijken en kijken en zie iedere keer geen top 3! Daarna natuurlijk helemaal vergeten tot nu.....meteen even checken en wat zie ik tot mijn grote vreugde..........sta ik in de TOP 3 met mijn vintage kaart!!! YEAH!! Ik ga mijn badge zeker wel dragen hoor. Helemaal trots! Dank jullie wel allemaal!!!! En ik ben er echt superblij mee hoor!!! Loes en Maia ook nog van harte!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen