vrijdag 25 oktober 2013

Top-3 challenge nr. 11 en spotlightreminder-card lopende challenge.

Het is weer tijd voor de Top-3!!!!!!

Hallo allemaal, ja het is weer zover......de Top-3.
We hebben weer een hele mooie gekozen dus ga er maar eens voor zitten.....

Nr. 1 is geworden Sylvia van http://scrapsylz.blogspot.nl/ met een schitterende LO waar een foto van overgrootmoeder Helena voor is gebruikt......te gek gewoon!


Nr. 2 is geworden Anita van http://anitas-creaties.blogspot.nl/  en zij heeft een papieren zakje gepimpt....supergaaf ook!


en dan tenslotte nr. 3 en dat is Jacqueline van http://www.moederjohan.blogspot.nl/ en haar kraamkadootje was toevallig ook al de reminder voor challenge nr.11.


Heel hartelijk gefeliciteerd dames. Jullie mogen de badge meenemen naar jullie blog en natuurlijk gaan we jullie weer bovenaan plaatsen onder het kopje Top-3 om mee te gaan naar het einde van het jaar.


Ik heb echter nog een hele leuke verrassing voor de Nr. 1 van onze Top-3.....Sylvia.

Omdat we zo goed al in onze sponsors zitten kan ik zo af en toe eens een extra prijsje weg gaan geven voor de winnaar van de Top-3 en dat is dus wat ik vandaag ga doen.

Onze sponsor de Hobbyboerderij heeft een leuke kadobon beschikbaar gesteld en die is voor jou Sylvia. Is dat leuk of niet???

 


Als je je gegevens wilt mailen aan mij dan ga ik zorgen dat je je kadobon in kunt gaan leveren bij http://shop.dehobbyboerderij.nl/ .
Gefeliciteerd en koop er iets leuks van!

Wat fijn toch om zulke geweldige sponsors te hebben .....we boffen écht en.....jullie óók!

Dan nog even....niet te vergeten.....de spotlightreminder voor de lopende challenge met als opdracht: maak een VINTAGE kaartje of creatie waarbij naald en draad is gebruikt óf de naaimachine.

De reminder is de creatie van.....Anneke van http://anncreatief.blogspot.nl/


Hier heb je toch geen woorden voor.......zo origineel en zo mooi uitgevoerd. Wauw!
Wij zijn ook met mindere creaties tevreden hoor.......laat je dus niet weerhouden om mee te doen.
Jullie kunnen nog meedoen aan de challenge tot 2 november 18.00 uur en je ziet het.....je weet hier nooit wat er voor verrassingen staan te wachten dus.........blijf erbij!!!!

Namens het DT wens ik iedereen een hele fijne dag.
Lieve groetjes van Plony.

10 opmerkingen:

  1. Gorgeous cards and stunning creation from Anneke! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo wat vind ik dit leuk om mijn creatie in de top drie te zien staan! Wat een eer!!! De lat ligt hier altijd vrij hoog. (vind ik) Super bedankt DT Team!! Leuk dat jullie nummer 1 ook een prijs kunnen geven. Dus Sylvia gefeliciteerd met je prijs en ook Jacqueline gefeliciteerd.
    Anneke's creaties is super mooi. Ik had hem al gezien op haar blog.
    Ik neem de badge mee hoor!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dames van harte gefeliciteerd met jullie prachtige creaties!!! En wat super leuk dat er ook een prijsje beschikbaar is gesteld door de sponsor de Hobbyboerderij voor de eerste uit de top 3 dat is nog eens een super leuke verrassing!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige creaties zie ik hier voorbij komen....top hoor!
    Gefeliciteerd dames jullie prijs is welverdiend.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat is dit een heerlijke verrassing en een super begin van mijn weekend! Dames in de top-3: gefeliciteerd! Wat hebben jullie prachtige creaties gemaakt. En Plony en andere dames van dit mooie blog: dank je wel voor deze benoeming en nog een hartelijk dank-je-wel aan alle sponsors, met name de hobbyboerderij! *doingthehappydance*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige creaties!
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf zeg!! Dat is een goed teken dat jullie zo goed in de sponsors zitten!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie top 3...gefeliciteerd allemaal en bij de Hobbyboerderij is het héél leuk shoppen én inspiratie op doen, ik kom er graag,hihi. De reminder is idd prachtig..ik heb al uitgebreid complimentjes op Ann haar blog uitgedeeld en het idee opgeslagen,hihi....fijn weekend en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dames van harte gefeliciteerd allemaal en wat geweldig de extra prijs voor in de top 3. En wat super leuk te zien dat ik even in het zonnetje wordt gezet met mijn creatie super bedankt allemaal
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen