maandag 25 november 2013

Top-3 challenge nr. 13 en spotlightremindercard lopende challenge.


Goedemorgen......we zijn weer hier omdat de top-3 aan de beurt is....de top-3 van challenge nr. 13 gekozen door het DT van WLVC.


Spannend................

Nr. 1 is geworden.......Christa van http://www.scrapmommie.blogspot.nl/ en ik zeg alleen maar.....wauwwwww



Nr.2 is geworden.....Lisa en Lisa heeft geen blog maar is hier te vinden op het hobbyjournaal.
Ga zeker even kijken want je weet niet wat je ziet.....



En tenslotte nr. 3......Lia van http://liadesignandso.blogspot.nl/ en ook deze inzending is weer superrrrmooi.....



Gefeliciteerd dames, zoals altijd gaan de top-3 creaties mee naar het einde van het jaar voor DE top-3 van 2013 en als jullie het leuk vinden mogen jullie de badge meenemen voor op jullie blog....


Maar.....hoe leuk is dit......

Hanneke van http://www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl/ heeft een tegoedbon beschikbaar gesteld voor de winnaar van deze top-3.....


Dus Christa.......neem even contact met mij op dan ga ik je vertellen wat je moet doen om iets leuks bij Hanneke in de webwinkel uit te kunnen zoeken.
Heerlijk hè, zulke sponsors......dankjewel Hanneke.


Dan tenslotte nog een reminder aan de lopende challenge met als opdracht....
Maak een vintage kaart/creatie met deze keer geen cute plaatje maar een ouderwets bloemenplaatje, die je overigens kunt vinden onder het kopje vintage plaatjes aan de zijkant van het blog.
Je kunt nog meedoen tot 2 december 18.00 uur.....doen!!!!

De spotlight-remindercard voor deze challenge is van Viera en zij laat ons een prachtig kaartje zien met een heel mooi bloemenplaatje.....


De spotlightremindercard staat volkomen los van de prijs of de top-3 van de lopende challenge maar is alleen een herinnering aan de challenge.

De sponsor van challenge nr. 14 is Kreatrends en de prijs is een waardebon van 12,50.

Dan wens ik iedereen tenslotte heeeeeeel veel knutselplezier, een hele fijne dag .....ook namens de rest van het DT en.....tot blogs.
Liefs van Plony.

6 opmerkingen:

  1. JIPPIE !! Ik sta in de TOP 3 .... dank jullie wel ! En dan ook nog zo een gave prijs. Ik ga je gauw contacten , Plony. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeiemorgen allemaal, wat een prachtige kaarten in de top 3, nou ja kaarten......., ik kan Plony alleen maar gelijk geven met haar waaaauw, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verrassing: mijn Tea Time kaart in de Top 3!! Superleuk dat jullie mijn kaart gekozen hebben en ik ben er blij mee!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een verrassing weer in de top 3, zooooo Leuk.
    Dank jullie wel en Christa en Lia ook gefeliciteerd met jullie top 3 plaats,
    Lieve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit zijn echt toppertjes van kaarten, zo moooiiiii !
    Gefeliciteerd dames.

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen