vrijdag 3 januari 2014

Challenge nr. 17 en random-winnaar challenge nr. 16

Goedemorgen allemaal.....

Ik begin om iedereen, mede namens de dames van het DT van WLVC, een geweldig mooi 2014 te wensen met heel veel liefde, gezondheid , geluk en natuurlijk creativiteit.
Laten we met elkaar proberen van 2014 een succesjaar te maken.

Om ook in 2014 weer te starten met het blij maken van 1 van de deelnemers aan onze challenges hebben we hier de random-winnaar van de afgelopen challenge.

Nr. 15 en dat is Nanna van http://nanna-postwereld.blogspot.nl/
Heel hartelijk gefeliciteerd en als je je gegevens aan mij doorgeeft dan komt de prachtige prijs van Just-a-Note jouw kant op.

Volgende week hebben we de laatste top-3 van 2013 en dan gaan jullie horen hoe we te werk gaan om DE top-3 van 2013 te kiezen uit alle prachtige top-3 winnaars van het afgelopen jaar.
Daarover dus volgende week meer.

Nu hebben we natuurlijk gewoon weer een nieuwe challenge en om in 2014 niet te moeilijk te beginnen is het deze keer een ALLES MAG-challenge. We willen natuurlijk wél vintage zien maar verder kunnen jullie lekker creatief je gang gaan.

Onze sponsor is
http://shop.dehobbyboerderij.nl/

en de volgende schitterende prijs is beschikbaar gesteld voor de winnaar van deze challenge:


Is dát even een geweldig begin van een mooi nieuw jaar????

Om jullie te inspireren voor onze Alles- mag-challenge hebben we natuurlijk weer de prachtige voorbeelden van het DT die óók in 2014 weer hun uiterste best gaan doen om hier op het WLVC-blog hun mooie creaties aan jullie te gaan laten zien.

Hier komen ze dan weer.....

Christa


Plony

Liesbeth

Pouwla

Henriëtte

Nicole

Janet

Anneke

Jacomijn

Ik denk dat dit wel weer hele mooie voorbeelden zijn om het nieuwe jaar mee aan te vangen en dan is het nu aan jullie om ons nog veeeeeeel meer moois voor te schotelen. Wij komen natuurlijk graag kijken.
Challenge nr. 17 loopt tot 17 januari 18.00 uur.......Doe lekker mee!

Namens de meiden van het DT wens ik dan nog iedereen een hele fijne dag, mooi weekend en graag tot blogs.
Lieve groetjes van Plony.

23 opmerkingen:

  1. Als eerste geplaatst en ook mijn eerste vintage foto kaart. Ik doe gezellig mee.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie voorbeelden hebben jullie weer gemaakt prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten stuk voor stuk. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey dat ben ik, wat super leuk en bedankt!! Liefs Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heeft het team supermooie voorbeelden gemaakt. IK probeer ook weer mee te doen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wouw wat hebben jullie stuk voor stuk weer prachtige voorbeeld kaarten gemaakt, mijn complimenten voor het hele DT. Ik wens jullie ook allemaal een GELUKKIG NIEUWJAAR! en zeker weten wordt het weer genieten op het challenge blog!
    En Nanna van harte gefeliciteerd met je mooie prijs!
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt door het DT team. En wow wat een prachtige prijs. Ik heb de ronde al maar de ovale ontbreekt nog in mijn collectie ;-)
    Ik heb mijn winterse vintage kaart net geplaatst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige voorbeelden! Ik doe ook weer een keer mee.
    Hartelijke groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke Challenge blog!!!
    Ik ben er dit weekend eens voor gaan zitten en wil graag mee gaan doen met de Challenges!! Super voorbeelden ook!
    Groetje Ciske Vuurpijl XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Allemaal .IK heb mijn kaart geplaatst. Ik ben benieuwd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. design team wat een schitterende kaarten zijn er gemaakt.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie voorbeelden allemaal schitterend.
    Heb terug mijn bijdrage gedaan hi.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een fraaie voorbeeldkaarten allemaal. Heel inspirerend. Ik hoop, dat het kwartje bij mij blijvend is . ??? Mag ook wel na zo lang fouten maken. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie voorbeelden dames. Ik doe weer mee, mijn kaartje geplaatst.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. gEERLIJKE OEFENING. 5 MAAL LINKEN. ZOU HET GOED GAAN. GR LENY W

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik doe weer graag mee ik heb net mijn creatie geplaatst ik hoop dat hij aan de eisen voldoet anders hoor ik het wel groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk om mee te doen, eerste keer. Helaas een beetje slechte foto, het staat er net op maar lukt niet anders. Fantastische voorbeelden gezien trouwens!
    Succes allemaal!
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie voorbeelden dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow! Stunning design team creations. Nicola x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Allereerst natuurlijk voor het hele team een gezellig, creatief en vooral gezond 2014!
    Jullie dt kaarten zijn ook dit jaar weer prachtig!
    Fijn dat deze keer alles mag, ik doe ook weer een keertje mee.
    Fijne zondag
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige voorbeelden weer, ik vond het leuk om weer mee te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hele mooie voorbeelden. ik doe ook gezellig weer mee heb mijn kaart net gepoost.
    liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen