zaterdag 18 januari 2014

Challenge nr. 18 en random-winnaar challenge nr. 17

Goedemorgen lieve allemaal.......


Allemensen wat een inzendingen bij onze ALLES-mag-challenge.
Jullie hebben onze type-vaardigheden wel op de proef gesteld hoor maar wat onwijs gaaf om te zien wat er allemaal mee heeft gedaan aan de challenge. Dat wordt nog pittig om daar een top-3 uit te kiezen maar dát komt volgende week.

We gaan vandaag eerst de random-winnaar bekend maken en dat is geworden.......


Nr. 67 dat ben jij Astrid van http://creaastrid.blogspot.nl/ .
Heel hartelijk gefeliciteerd en als je je gegevens naar mij mailt dan komt die schitterende mal gesponsord door de Hobbyboerderij binnenkort bij jou op de mat vallen.


Dan gaan we nu naar challenge nr. 18 waarbij onze sponsor is:

Anne Marije en zij heeft een tegoedbon beschikbaar gesteld voor de prijswinnaar van deze nieuwe challenge. Altijd fijn om iets moois uit te mogen zoeken toch?


De opdracht van challenge nr. 18 is best weer een leuke denk ik, Pouwla heeft bedacht dat zij heel graag een mannenkaart/creatie wil zien......in ons favoriete vintage natuurlijk!

Anne Marije is onze sponsor en het wordt een soort traditie dat Judith uit haar team dan een kaartje maakt als gastdesigner.
We zijn weer heel blij om de geweldige kaart van Judith op ons blog te mogen showen.....



en na dit moois laat ik ook met heel veel plezier de creaties van ons eigen DT aan jullie zien.....

met mezelf deze keer bovenaan hahaha....

Plony



Liesbeth

Pouwla

Henriëtte


Nicole

Janet

Anneke

Jacomijn

Christa



Zijn dit geen geweldige voorbeelden ....en zoveel variatie....ik hoop dat jullie inspiratie hebben kunnen halen uit wat er is gemaakt door ons en dat jullie weer nét zo massaal meedoen als bij de vorige challenge.Wij komen weer graag kijken!
Deze challenge loopt tot 2 februari 18.00 uur....heel veel succes.

Namens het DT van WLVC een hele fijne dag!
Lieve groetjes van Plony.





17 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten hebben jullie gemaakt, schitterend, ze zijn te mooi om te versturen, Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd aan de winnaar en wat een gave en prachtige kaarten en creaties weer toppie design team.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte Gefeliciteerd Astrid en wat zijn er weer een schitterend voorbeelden gemaakt door jullie allemaal!!!!! super leuke challenge en ga ook weer iets bedenken.
    hobbygroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige voorbeelden hebben jullie weer gemaakt ik ga weer meedoen de winaar van harte gefeliciteerd fijn weekein allemaal groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een prachtige kaarten weer van het DT! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Astrid gefeliciteerd. En wat hebben jullie als team weer supermooie voorbeeldkaarten gemaakt. Groetne Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige mannenkaarten zijn er gemaakt. Ga er zeker aan mee doen. Wat leuk dat ik door de random ben uitgkozen als winnaar. Ik ga gelijk een mail sturen.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dames jullie hebben schitterende voorbeelden gemaakt. Het was een hele uitdaging om te doen zo,n mannenkaart, maar wel heel leuk.

    grtjs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Astrid !!
    Wat een prachtige voorbeeld hebben jullie weer gemaakt dames heerlijk .
    Lieve Groeten
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige voorbeeldkaarten zag ik weer voorbij komen en dat met de mannenkaarten, die vind ik toch altijd zo moeilijk, dus ik heb mijn ogen goed de kost gegeven hihi. Crea Astrid natuurlijk van harte gefeliciteerd met je winnende kaart, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb net één mannenkaart erop gezet, maar de 2e lukt mij niet! Komt dat omdat het in een zelfde blogbericht staat? Vroeger ging dat namelijk wel, maar nu krijg ik het niet voor elkaar. Ik weet niet of jullie het dan kunnen plaatsen??? Het is de kaart met de muzieknoten die onder de James Dean kaart staat.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb net mijn kaart erop gezet. Superleuke challenge weer.
    Prachtige voorbeelden.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo. Wat hebben jullie als team mooie foto's gemaakt. Ik, Martje heb mijn kaart ook geplaatst. Groeten Martje en Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd dames! Ik heb net mijn kaartje geplaatst maar wat heb ik al een mooie kaarten voorbij zien komen, wauw!
    Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie voorbeeldkaarten en creaties hebben de dames van het DT team gemaakt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie voorbeelden en kaarten zie ik staan! Helaas kan ik deze keer niet meedoen, heb nog andere dingen liggen die ik af moet maken.. Volgende keer doe ik weer mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige voorbeelden! Het is me toch gelukt om mee te doen! Ik heb echt moeite met mannenkaarten, hihi.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen