dinsdag 18 maart 2014

Challenge nr. 22 en random-winnaar challenge nr. 21

Goedemorgen allemaal,

het is weer de 18e van de maand dus hier zijn we weer met een hele nieuwe challenge.
Natuurlijk eerst de random-winnaar van de afgelopen challenge en dat is geworden.....

Nr. 18 en dat is Marja.

Heel hartelijk gefeliciteerd met de prijs van http://www.papier-webwinkel.nl/
als je mij even mailt en je gegevens doorgeeft dan ga ik je vertellen wat je moet doen om de mooie prijs te kunnen ontvangen.

De sponsor voor deze nieuwe challenge is.....


en de winnaar ontvangt de volgende prijs:


en als extra mag de winnaar in de maand mei gastdesigner zijn.

De opdracht voor challenge nr. 22 is: Maak een vintagekaart/creatie met als thema muziek.....ergens moeten wij iets terugzien wat met muziek te maken heeft, muzieknootjes, instrumenten...vul maar aan.

Ons DT heeft weer hele mooie voorbeelden gemaakt om jullie vast wat ideetjes te geven.....
we hopen dat jullie er weer van genieten.














Allemaal inspiratie opgedaan????....dan zien we jullie graag als deelnemer aan deze challenge.
Je hebt de tijd tot 2 april 18.00 uur om iets moois hier neer te zetten bij Mr.Linky.
We komen graag kijken.....

Namens ons allemaal wens ik jullie een hele fijne dag....
Lieve groetjes van Plony.

16 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Marja en wat zijn er weer een geweldige voorbeeld-creaties te zien, mooi hoor.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marja gefeliciteerd,
    Wat een mooie creaties heeft het design team gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marja van harte Gefeliciteerd met je gewonnen prijs!!!
    En wat hebben jullie allemaal weer je best gedaan, het is weer een prachtig rijtje met voorbeelden!! Fijne dag en hobbygroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous inspiration from Design Team thank-you. Nicola x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorbeelden van de dames ,prachtig zeg !!
    Proficiat Marja met je prijs.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop niet dat ik vervelend wordt, maar de challenge met muziekpapier is weer te leuk!! dus doe graag weer mee!
    Hobbygroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke challenge mooie voorbeeldkaarten en ik heb de mijne net gelinkt
    Een fijn weekend allemaal
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo. Een leuke uitdaging. Het team heeft weer prachtige voorbeeldkaarten gemaakt. IK heb mijn kaart er ook bij gezet. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben weer van de partij hoor, leuke challenge en wat een prachtige voorbeelden zijn er gemaakt. Goh Plony ( en team) bestaat je blog alweer 1 Jaar? Jeetje wat is het snel gegaan en al zoveel volgers, geweldig hoor, gefeliciteerd.
    Fijne dag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel leuke voorbeelden allemaal even mooi ik heb de mijne ook net geplaatst bedankt voor het mooie plaatje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik ga doe voor de eerste keer met jullie mee. De voorbeelden zijn fantastisch

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke challenge weer! Jullie voorbeelden zijn weer prachtig dames!
    Ik hoor elke ochtend de mooiste vogeltjes fluiten met dit mooie weertje dus mijn muziek zoek ik bij de vogeltjes deze keer. Ook heb ik mijn oude muziekpapier gebruikt dat al aardig op begint te raken helaas dus alle frutseltjes bewaar ik en die kwamen nu ook goed van pas.
    Geniet van een fijne zomerse zondag!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb deze keer ook gekozen voor een 'fluitconcert'. Het was een een prachtige uitdaging met supermooie voorbeelden. Complimenten voor het DT!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk om weer een keer mee te doen En ik kon Henriette toch geen kaart sturen voor haar verjaardag, die het niet waard was om met jullie challenge mee te doen.
    Succes met jullie blog, ik kijk en lees het altijd met plezier en heb er dit jaar al veel van geleerd gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Op het nippertje deze keer.... . en de vogeltjes zingen héél hard een muzikaal deuntje...het was weer leuk om mee te doen en ook de voorbeeldjes door het DT gemaakt zijn prachtig...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen