vrijdag 14 maart 2014

Vintage met knoopjes

Vandaag is het al weer tijd voor de tweede en laatste reminder van de lopende challenge.
Het lijkt alleen wel of jullie het geen leuke challenge vinden want we hebben nog maar zo weinig deelnemers. Wel weer fijn voor hen natuurlijk want zo maken ze meer kans om de mooie prijs te winnen die onze sponsor beschikbaar stelt maar heel erg jammer voor ons als DT-team.
Misschien kan de kaart die ik gemaakt heb voor deze reminder jullie nog inspireren om er toch nog even voor te gaan zitten.


Ingewikkeld hoeft de kaart er echt niet uit te zien hoor, natuurlijk wel vintage.
Bij mijn vorige creatie, een canvas, had ik de knoopjes als hartjes van bloemen gebruikt, bij deze kaart heb ik ze gewoon in een hoekje geplakt in plaats van pareltjes. Op mijn eigen blog kan je nog meer detailfoto's zien en staat er ook bij welke materialen ik gebruikt heb. Klik HIER als je gezellig op mijn blog wilt komen kijken.

Weet je niet precies meer wat je allemaal kan gebruiken bij een vintage kaart, bovenaan in de sidebar staan bij de regels voor deelname tips hiervoor.

Wij hopen natuurlijk dat jullie nog tijd vinden om mee te gaan doen met ons en wij er dus nog een hoop inzendingen bij zien komen. 
Het kan nog hoor, de challenge sluit 17 maart 18:00 uur dus, met vandaag er bij, hebben jullie nog 4 dagen.

Groetjes Henriëtte

7 opmerkingen:

  1. Hoi Henriette (en team) Ik vind het wel een leuke challenge hoor maar ben momenteel met 3 kaarten bezig en niets lukt. Soms heb je zoveel inspiratie en nu wil het gewoon niet lukken. Wellicht heb ik het weekend wat meer tijd alhoewel de zaterdag al helemaal bezet is omdat we voortijdig mijn verjaardag vieren en alle kinderen komen. Ik ga mijn best doen.De kaart is weer een juweeltje, erg mooi gemaakt weer.

    fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi henriette
    deze kaart is het toppunt van inspiratie want alles ziet er perfect uit!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Henriëtte,
    Wat een mooie creatie heb je gemaakt.
    Mijn kaartje is juist geplaatst :)
    Prettig wekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat prachtig ik vind de jurk heel passend bij dit mooie plaatje helemaal top groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie hadden nog maar weinig aanmeldingen, maar ik heb ze bewaard om ze op mijn speciale dag te plaatsen. hoe weinigen kunnen deze leeftijd bereiken, en dan nog meedoen met jullie altijd leuke wedstrijden. het zijn er 2 tegelijk, omdat ik zelf niet kon kiezen. heel veel succes met jullie challenges en leuke voorbeelden. t is altijd genieten. ga nog maar lekker veel jaren door. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergave voorbeeldkaart Henriëtte, maar dat had ik op je blog al gezegd hè!
    Hobbygroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart hoor Henriëtte er is van alles op
    te zien weer , goed gedaan !! ik ga nog proberen ;)

    Groetjess Epie

    BeantwoordenVerwijderen