donderdag 3 april 2014

Challenge 23 en random-winnaar challenge nr. 22

Goedemorgen lieve allemaal....dit wordt weer een lang bericht dus neem er even de tijd voor......

Als eerste wil ik de winnaar bekend maken van de extra prijs ivm ons 1-jarig bestaan.......
wij bestonden 24 maart 1 jaar en hebben besloten de mooie prijs van Anne Marije te geven aan degene die de 24e kaart/creatie plaatste bij onze challenge en dat is dus geworden:

Lia met de volgende prachtige kaart....



Lia  gefeliciteerd.....neem even contact met mij op dan kan ik jouw gegevens doormailen naar Anne-Marije.

Dat was 1 prijs....dan de volgende winnaar en die is gekozen door de random...



Heel hartelijk gefeliciteerd Marja .....Jij hebt de prijs gewonnen van Just-a-Note ennnnnnn.....jij mag gastdesigner zijn als je het leuk vindt in de maand mei. Mail mij even dan kan ik je gegevens doormailen aan Just-a-Note en dan kan ik je ook doorgeven wat de opdrachten zijn voor de maand mei als je gastdesigner wilt zijn.

Dan door naar de nieuwe challenge en hiervoor heeft onze sponsor http://www.gerdas-hobbyshop.nu/ een hele mooie waardebon beschikbaar gesteld waarmee de winnaar leuke dingen kan kiezen uit de webshop.

Als opdracht hebben we nu eens een sketch....ben heel benieuwd wat jullie daar van gaan maken.....je mag de sketch ook draaien als je wilt. Het gaat er maar om dat wij de sketch kunnen herkennen in je creatie. Gebruik hem als basis en let wel op dat het vintage wordt aub, ook nu gelden dezelfde regels als anders wat het vintage-gehalte betreft.


Kijk maar eens wat de dames van het DT ervan hebben gemaakt....

Janet

Anneke

Jacomijn

Christa

Plony

Liesbeth

Pouwla

Henriëtte

Nicole


Dit was de visie van het DT op de sketch van Liesbeth, nu zijn we heel benieuwd wat jullie als deelnemers ervan gaan maken natuurlijk.
De challenge loopt tot 17 april 18.00 uur.....heel veel succes allemaal.

Namens het DT van WLVC een hele fijne, zonnige dag.....
Lieve groetjes van Plony.

19 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames en zo leuk dat er telkens een challenge wordt gehouden. De nieuwe is ook weer leuk alhoewel ik nooit vanaf een sketch werk. Schitterende voorbeelden, wat een kunstwerken weer, prachtig gemaakt.
    Fijne zonnige dag,
    liefs Hanny ,http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dames gefeliciteerd. Het team heeft schitterende inspiratiekaarten gemaakt! De schets is erg leuk. Ik ga het proberen. In tegenstelling tot Hany, werken wij regelmatig met schetsen. Dat vinden wij erg leuk eenheid uitdaging om dan een mooie kaart te maken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende voorbeeldkaarten dames DT en de winnaressen van harte Gefeliciteerd!
    Een zonnige dag en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende voorbeeld kaarten .
    Ik heb nog niet gewerkt met een sketch word voor mij een hele uitdaging hi.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dames gefeliciteerd en wat een mooie voorbeelden weer van het team net als de sketch erg leuk ga zeker weer een poging wagen.
    Fijne avond en groetjes.
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooie voorbeelden weer de dames hartelijk gefeliciteerd ik vind het een leuke uitdaging groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige voorbeelden dames, en wat een leuke sketch,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor de winnaars gefeliciteerd! Dames wat hebben jullie mooie voorbeelden gemaakt! Ik ga kijken of het mij lukt dit keer weer mee te doen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Even de winnaressen feliciteren en complimentjes voor de nieuwe voorbeeldkaarten, schitterend, wat een creatief team is dit toch, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Plony ik heb je al een mailtje gestuurd maar wil ook hierbij nog laten weten dat ik het een superleuke verrassing vindt, dat ik die fantastische prijs heb gewonnen. Hier ga ik vast en zeker weer een heleboel kaarten mee maken!
    De nieuwe challenge is ook leuk. Ik werk niet vaak n.a.v. een sketch dus het is wel een echte uitdaging.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag dames, wat een geweldig mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt met de sketch! Super!!
    Ik hoop mee te doen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vind het een leuke schets en jullie hebben mooie voorbeelden gemaakt .

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie voorbeelden zijn er gemaakt met deze leuke sketch! Doe weer graag mee. heb hem net geplaatst hoor!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige voorbeelden! Leuk om met een sketch te werken!
    Ik heb mijn kaart geplaatst!

    Gr Wybrich

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke sketch ! Heb net mijn bijdrage gepost en hoop dat die niet twee keer binnenkomt, volgens mij ging er iets niet goed.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie schets om mee te werken,ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi,
    Ik heb mijn best gedaan om mijn foto te uploaden, maar dit is me niet gelukt. Ik weet niet of het me morgen lukt. Misschien willen jullie even langskomen op mijn blog?
    Dit is mijn blog:
    http://kreasas.blogspot.nl/2014/04/vintage-met-cijfers.html
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O, mijn excuses, zie nu dat het uiteindelijk toch gelukt is. Gelukkig.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Plony, heb een mail gestuurd, kan mijn kaart niet linken helaas, hopelijk ben ik nog op tijd?
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen