maandag 7 april 2014

Reminder challenge 23

Hallo allemaal.

Op het moment dat ik bezig ben om deze blogpost te schrijven is er nog maar één inzending binnen voor de lopende challenge waarbij het uitgangspunt voor de vintage kaart/creatie een sketch is.
We weten, door de gegeven reacties, dat niet iedereen gewend is om met een sketch te werken maar misschien is het daarom juist wel eens heel leuk om het een keer te proberen.

Plony is ook niet zo van de sketches maar toch heeft ze voor deze challenge niet één kaart maar zelf ook nog een kaart voor deze reminder gemaakt. En wat heeft ze het weer prachtig gedaan.


Deze kaart ziet er toch weer heel anders uit dan de vorige terwijl toch de sketch hetzelfde is gebleven.
Zo kan je zien wat kleuren en papier en ook mallen allemaal niet kunnen doen.
Klik HIER om gezellig langs te gaan op het blog van Plony en ook nog prachtige detailfoto's te zien, zal ze vast en zeker gezellig vinden.

Doe gezellig mee, het is echt niet zo moeilijk als het lijkt. De sketch is het uitgangspunt van je kaart, extra elementen toevoegen om je kaart/creatie een mooie vintage look te geven mag en wij vinden het heel leuk om te zien hoe een eenvoudige sketch omgetoverd wordt tot een prachtige vintage kaart.
Bovendien is er ook weer een prachtige prijs te verdienen als je door de random gekozen wordt.

De challenge loopt tot 17 april 18:00 uur. Als je meedoet komen wij bij je langs om het eindresultaat te bewonderen.

Namens het hele DT-team een hele fijne dag.
Henriëtte

3 opmerkingen:

  1. hoihoi, de reminder van Plony is echt mooi, schattig zoals het lint en de strik is verwerkt en dat voor iemand die niet graag met sketches werkt, knap hoor. Ik zit nog een beetje in de pauze stand, komt niet echt veel uit mijn handen, dus ik beloof niets, maar ik hoop wel voor jullie dat er nog wat inzendingen aankomen, er wordt genoeg moeite voor gedaan, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wat een prachtige kaart, en de kleuren staan super
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. plony heeft weer erg haar best gedaan ik ben wel van plan om mee te doen maar heb deze week een druk weekje ik hoop in het weekeind groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen