maandag 14 april 2014

Tweede en laatste reminder

Hallo allemaal.
Al weer de tweede en laatste reminder van de lopende challenge met de sketch.
Gelukkig zijn er al heel wat inzendingen meer binnen gekomen dan toen ik de vorige reminder schreef. Maar zoals altijd......er kunnen er natuurlijk nog veel meer bij.

Om jullie nog meer inspiratie te geven heb ik zelf ook nog een extra kaart gemaakt.


Ik heb naast de sketch nog een aantal ponsrandjes en wondgaas extra toegevoegd. Klik HIER om op mijn eigen blog nog naar detailfoto's te komen kijken. 

De challenge loopt nog tot 17 april 18:00 uur dus ik zou zeggen, ga nog lekker even aan de knutsel en maak een kaart met als basis deze sketch, voeg daar eventueel nog extra vintage elementen aan toe en doe gezellig mee.


Wij komen graag bij jullie langs.

Groetjes namens het hele DT-team,
Henriëtte


8 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart, wat mooi is dat warme oranje! Mooi ook de witte randjes en de strik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oranje is een moeilijke kleur maar als ik dit zie wil ik er zó mee aan de slag.
    Super!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw dit is weer een super kaart groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een bjoetie is dit weer geworden, leuke details heb je gebruikt.
    Fijne avond, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het heeft een heerlijk nostalgische uitstraling de kleurtjes alleen al maken het plaatje nog aantrekkelijker en smakelijker!
    Een prachtige uitwerking Henriette maar dat kunnen we zeker wel aan jou overlaten!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen