dinsdag 3 juni 2014

Challenge nr. 27 en random-winnaar challenge nr. 26

Een hele goedemorgen allemaal.....fijn dat jullie weer langs komen op ons WLVC-blog waar wij weer een nieuwe challenge voor jullie hebben.

Eerst natuurlijk de winnaar van de afgelopen challenge en de random heeft gekozen voor.....


kaart nr. 8 en dat ben jij Janie.....
Stuur mij even een mailtje Janie en dan ga ik er zorg voor dragen dat jij 10 euro kunt besteden in de webwinkel van Margo.

De sponsor voor de nieuwe challenge is ....


en dit is de prijs die beschikbaar is gesteld door Sandra van LLC....

Dat is toch weer lekker winkelen als je dit van je bedrag af kunt trekken.....

Wat moet er worden gedaan om de prijs te kunnen winnen????

Dat is een makkie deze keer......: ALLES MAG/ANYTHING GOES....áls het maar VINTAGE is.
Dat wordt een feestje.....en wij hebben er al een beetje een feestje van gemaakt.....kijk maar eens wat de meiden van het DT hebben gemaakt om jullie te inspireren......

Plony


Liesbeth


Pouwla

Henriëtte

Nicole


Janet

Anneke

Jacomijn

Christa

Is dit niet een rijtje om trots op te zijn......???
Ik vind van wel hoor.....ga eens op de blogs van de meiden kijken naar meer details en foto's.....klik op de namen en je bent er al.

Deze challenge loopt tot 17 juni 18.00 uur en we zitten er al klaar voor om jullie mooie creaties te komen bewonderen hoor......doe ons versteld staan!

Namens ons allen van WLVC wens ik iedereen een heerlijke dag.
Groetjes van Plony.

19 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Janie, zo leuk om te winnen. Het team natuurlijk ook bedankt om dit telkens weer te doen en de nieuwe challenge is weer lekker "gemakkelijk". Wat een prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt, super zoals er telkens weer van alles te zien is hier.
    Fijne dag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Janie gefeliciteerd hoor met je gewonnen prijs!!!
    En alle DT leden, wat weer een prachtige voorbeelden zijn er te zien bij jullie!!!
    Leuke challenge en doe dit keer weer mee hoor!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. janie proficiat met je prijs de voorbeelden zijn allemaal weer erg mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Janie, van harte!
    En dames, wat een schitterende voorbeelden hebben jullie weer gemaakt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende voorbeelden weer, prachtig stuk voor stuk. Janie gefeliciteerd.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan het email adres niet vinden, vandaar dat ik het op deze manier probeer. mijn email adres is siejerki@versatel.nl .
    Als ik het anders moet melden dan hoor ik het graag.
    groetyes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Janie, gefeliciteerd met je prijs. Hoe leuk is dat he?
    Ik heb ook iets gefabiceerd, geinspireerd door Janet. Heb het hart al weken, maar ....
    Waar de regen van vandaag al niet goed voor is. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie voorbeeldkaartjes ! Ik heb ook weer eens een vintagekaart gemaakt en ingezonden.
    groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie voorbeelden en een leuke challenge.
    Ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi challenge blog.
    Ik heb een scrappagina toegevoegd.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie voorbeelden prachtige allemaal.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het zijn weer hele mooie voorbeeldkaarten en creaties DT.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige voorbeelden!! En wat een creaties!!! Petje af aan alle dt leden!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Eindelijk heb ik weer eens tijd gehad om een kaart voor mijn eigen kaartenbak te maken... tuurlijk voor vaderdag!!! Hij is net geupload!! Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaarten van het D-team, ik heb deze keer ook een kaartje gemaakt!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heb opnieuw mijn site gelinkd, nu met de goede pagina, hoop ik,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo, Wat staan er al prachtige kaarten. IK heb de mijne er ook bij gezet. Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik kan nog meedoen zie ik, leuk! Deze kaart had ik al eerder gemaakt want ik ben momenteel erg (te) druk en geen tijd om lekker te knutselen maar deze kaart heeft nog niet op mijn blog (of elders) gestaan dus plaats ik hem graag hier.
    Fijne zondag allemaal, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ga ook maar eens een gokje wagen om mee te doen. Maar ik zie dat de concurrentie erg groot is. Wat een mooie dingen maken jullie allemaal zeg.
    gr Bets http://betsmetnaaldendraad.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen