donderdag 18 september 2014

Challenge nr. 32 en random-winnaar 31

Goedemorgen allemaal hier op het WLVC-blog.

Ik ga beginnen met een mededeling....
Helaas gaan twee van onze DT-leden ons verlaten....Janet en Nicole gaan uit de groep en we zullen beide dames heel erg gaan missen.
Dat houdt dus wél in dat er binnenkort weer wat ruimte komt in ons team dus als je gezien wilt worden doe dan mee met de challenge en show ons je vintage-aanleg. Dit is je kans om op te vallen als je in een vintage team denkt te horen.

De afgelopen challenge was duidelijk niet eenvoudig maar toch zijn we heel blij met de dappere dames die ook deze uitdaging zijn aangegaan en de random-winnaar van de typical Dutch-challenge is geworden....

Nr. 7 ...dat ben jij Fenneke....
Heel hartelijk gefeliciteerd, mail mij even dan mag jij binnenkort gaan shoppen bij LLC.

Dan nu naar de nieuwe challenge voor de komende weken....

Onze sponsor is deze keer

en wat te denken van deze geweldige stempelsheet die wij mogen weggeven.....



Wat willen we dat jullie gaan maken???
Het is een makkie deze keer........vlinders/butterflies.....natuurlijk wél VINTAGE zoals altijd.

Laten we maar eens gaan kijken wat de dames van het DT voor inspiratie hebben voor jullie....

Nicole

Janet   Dankjewel Janet voor deze prachtige laatste bijdrage

Anneke

Jacomijn

Christa

Plony

Liesbeth

Pouwla

Henriëtte

Jolanda

Jullie hebben de tijd tot 2 oktober 18:00 uur om deel te nemen aan deze challenge en dan zijn we 3 oktober weer terug met een nieuwe challenge.
Heel veel knutselplezier!

Namens ons allemaal van WLVC wens ik iedereen een hele fijne dag.
Liefs van Plony

14 opmerkingen:

  1. Nou dames jullie laten hier weer fantastische creaties zien, prachtig gemaakt en ook een leuke challenge.
    fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creaties zijn er weer te zien .
    Prachtig al die vintage creatie's daar kan ik echt van genieten .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe het even op deze manier, de groep is zo groot om bij iedereen langs te gaan, vind ik even te veel nu, wil ook graag nog even van de prachtige dag genieten voor ik ga werken. Jullie voorbeelden zijn weer heel erg mooi allemaal en succes met de challenge en DT call! Heel jammer dat Janet en Nicole er mee gaan stoppen en ik heb heel erg genoten van jullie prachtige kaarten!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat ik de random winnaar ben geworden, ik heb je een mail gestuurd Plony.
    En dit is ook weer een hele leuke opdracht.
    liefs Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige voorbeelden dames! En een leuk uitdaging!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fenneke Gefeliciteerd , Ja het is een leuke uitdaging die van mij staat er al op veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love the images in your blog, and have used one for my creation! Hope you like it. Thanks, Rupa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful DT creations, thanks for a wonderful challenge! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke uitdaging ik doe weer gezellig mee
    Prachtige voorbeeldkaarten en
    allemaal een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jullie hebben weer prachtige voorbeeldkaarten gemaakt .
    Ik doe natuurlijk graag weer mee.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie voorbeeld kaarten zijn er weer gemaakt.
    Ik heb mijn box erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is alweer een hele poos geleden dat ik met jullie uitdaging mee deed maar vandaag dan toch even tijd om iets te plaatsen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb de smaak te pakken mijn tweede kaart staat er ook weer bij veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik hoop dat het goed ging. De PC is zo traag. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen