zaterdag 18 oktober 2014

Challenge nr. 34 en random-winnaar 33

Goedemorgen, het is weer de 18 e dus......challenge-time bij WLVC.

De afgelopen challenge was niet de makkelijkste denk ik....herfst en dan ook nog vintage....
Hier en daar was het vintage-gehalte aan de magere kant maar het was toch heel dapper dat er mee werd gedaan en 29 deelnemers is helemaal niet verkeerd. Dankjewel allemaal voor jullie bijdrages en we hebben de random zijn werk maar weer eens laten doen...

De winnaar van de mooie prijs van Gerda's Hobbyshop is geworden....


Nr. 28 Ria ....Als je mij wilt mailen Ria dan komt de prijs van Gerda binnenkort naar je toe.

Dan nu naar challenge 34.....

De sponsor is


en zoals altijd weer een geweldige prijs....


Super toch?
Wat je moet doen om deze prijs te winnen is het volgende......maak een VINTAGE creatie....ALLES MAG!!!
Is dat even leuk....Als je twijfelt of je creatie vintage is leg er dan nog eens onze regels naast die je kunt vinden onder het kopje regels voor deelname.
Heb je misschien niet het juiste plaatje waar je mee aan de slag zou willen gaan.....onder vintage plaatjes in de zijbalk staan elke challenge weer nieuwe afbeeldingen waar je vást wel een leuke van kunt gebruiken.

Dan nu over naar de inspiratie-voorbeelden van onze DT-dames en natuurlijk onze nieuwe gastdesigners.....weer helemaal op volle sterkte dus....ga er maar eens even voor zitten.....

Als eerste onze extra gastdesigner ....zoals altijd wanneer we Anne-Marije als sponsor hebben.....
Judith



GDT Janneke

GDT Jacqueline

GDT Miranda

Jacomijn

Christa

Plony

Liesbeth

Henriëtte

Jolanda

Anneke

We hebben weer ons best gedaan en dan is het nu aan jullie.......
Je kunt meedoen tot 2 november 18.00 uur....maak er iets moois van.
Heel veel plezier.
Namens ons allen ....een heel fijn weekend.
Lieve groetjes van Plony.



26 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik gewonnen heb.
    Voor de nieuwe challenge zijn weer mooie voorbeelden gemaakt.
    Groetjes ria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. GEFELICITEERD veel plezier met je prijs! Bedankt voor je compliment op onze kaarten.
      groetjes Miranda

      Verwijderen
  2. Het is een schitterend rijtje voorbeeld kaarten geworden van jullie allemaal!
    Niet meer te doen om al jullie bloggies vandaag te bezoeken, maar zo moet het ook een keer kunnen toch! Wel een lastige nieuwe challenge!...lol...
    Allemaal goed weekend en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie voorbeelden. Ik durf amper meer, want zo mooi lukt mij nooit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel een beetje vreemd om het nu van de zijlijn mee te krijgen dames.
    Maar het ziet er weer schitterend uit!!! Ook de gastdesigners hebben hun best gedaan Superleuk!!
    Iedereen succes met de challenge!
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorbeeldkaarten, maar ik heb mij kaart toch in Kerstsfeer gemaakt. Het ging heel vreemd met plaatsen, hoop dat het toch gelukt is. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige voorbeeldkaarten weer ik kijk mijn ogen weer uit
    De mijne heb ik net gelinkt het is een aparte qua kleur ik hoop dat ie mee mag doen voor Vintage
    Een fijne zondag
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Wat zijn de voorbeeld creatie's weer superrr ... PRACHTIG één voor één .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dames wat hebben jullie weer je best gedaan, maar dat heb ik ook kom maar even kijken. Ik ga weer een kansje wagen bij jullie.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt.
    Ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige voorbeelden en wat een leuke nieuwe challenge weer!!!
    Ik heb zojuist mijn kaartje gepost...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kreeg ineens de geest. Dit kaartje kon gewoon - ja gewoon zonder veel te zoeken - meedoen aan jullie challenge: A lles mag als het maar vintage is. t Is heel anders dan de kaart van zaterdag. . Succes met de challenge. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow prachtige voorbeelden zijn er gemaakt, echt toppie!!
    Gefeliciteerd Ria!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb mijn kaartje opnieuw gelinkt, en nu met alleen het kaartje ipv heel mijn Blog, sorry ik had even niet opgelet.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig Suzan, is helemaal opgelost nu ;-).
      Groetjes Henriëtte

      Verwijderen
  14. Alles mag! Dus het was niet moeilijk om nu voor een kerstkaart te kiezen en zo heb ik meteen de voorraad weer aangevuld!
    Jullie voorbeelden zijn weer super. Ik krijg er altijd zoveel nieuwe ideeën door dat ik de hele dag wel in mijn hobbykamer zou kunnen zitten!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lovely inspirations from the DT...had to play along and happy to share my Vintage Scroll. Hope you like it. Rupa (Tofa)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gorgeous Dt creations as always! Thanks for another wonderful challenge! :)

      Verwijderen
  17. I cant link my blogpost to MR Linkys

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend weer jullie dt voorbeelden dames!
    Alles mag is natuurlijk niet zo moeilijk.
    Ik doe graag mee met een vintage halloween hanger.
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Wat heeft het team weer geweldig inspiratie kaarten! Mijn kaart heb ik erbij gezet. IK ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Poehee!! op de valreep nog mijn tweede kaartje geplaatst! Vandaag gezellig zitten maken. ;-)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen