maandag 3 november 2014

Challenge nr. 35 en random-winnaar 34

Goedemorgen.....3 november alweer. Ongelofelijk hoe snel het jaar nu naar het einde gaat.....
Volop in de kerstkaarten allemaal denk ik......Wie weet kunnen jullie er een kaart tussen plannen voor onze nieuwe challenge die vandaag van start gaat......maar eerst over naar de random-winnaar van challenge 34.
Wat een deelnemers....geweldig zeg.....wat een feest dat jullie zo massaal hebben meegedaan en de random heeft uit de vele inzendingen de volgende winnaar gekozen....


Nr. 13 is vandaag jouw geluksnummer Anja .....

Heel hartelijk gefeliciteerd en als je mij een mailtje stuurt met je gegevens dan gaat de prachtige prijs van Anma Creatief jouw kant op komen binnenkort.

Voor de nieuwe challenge hebben we natuurlijk ook weer een geweldige leuke prijs en dit keer is Paper Memories de sponsor...


en voor wie het leuke blad nog niet kent.....het is absoluut de moeite waard om er eens gezellig in rond te snuffelen.


De opdracht voor de nieuwe challenge luidt:
Maak een vintage kaart/creatie met grijs en roze.
We kijken heel erg uit naar jullie bijdrages....grijs en roze is zoooo chic, dat gaat een feestje worden.

Ik hoop dat jullie de bijdrages van onze DT-leden en gastdesigners óók een feestje vinden...laten we ze maar snel gaan bewonderen....Daar komen ze......

Jacomijn

Christa

Plony

Liesbeth

Henriëtte

Jolanda

Anneke

GDT Janneke

GDT Jacqueline

GDT Miranda



Heb ik teveel gezegd dat grijs en roze chic is....???
Deze challenge loopt tot 17 november 18.00 uur.....aan de slag dan maar allemaal.

Ik wil ook vast even de aandacht vestigen op onze december feestmaand....


Zorg dat je niets mist hier op het WLVC-blog!

Namens ons allemaal wens ik iedereen een hele fijne dag!
Liefs van Plony.

26 opmerkingen:

  1. Kom ogen tekort...geweldige mooie kaarten dames!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende voorbeeldkaarten en Anja gefeliciteerd met je prachtige prijs.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, je hebt inderdaad niets te veel gezegd, wat een mooie creaties in grijs en roze!
    Anja gefeliciteerd met je mooie prijs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Anja! En wauw prachtige voorbeelden. Erg mooi deze kleuren combi. Inderdaad chic!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben helemaal geen vintage mens, maar ik ga voor de eerste keer toch eens meedoen en verras mezelf. Mooie kleurkeuze. Hopelijk kan ik daar iets mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anja, gefeliciteerd!!! En wat een mooie combinatie dat roze met grijs. Heel veel zin in om weer mee te doen.
    groetjes
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anja gefeliciteerd. Wat hebben jullie als team weer schitterende kaarten gemaakt. TOP. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat prachtig allemaal, roze en grijs staat héél mooi bij elkaar.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Anja,
    Wauw wat is dat chic roze en grijs prachtige chique voorbeelden Dames .
    Lieve groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat ik random winnaar bent geworden. En wat een schitterende voorbeeld kaarten. De kleuren combinatie is prachtig. Super gedaan team.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schiterende kaarten zijn er weer gemaakt super Anja gefeliciteerd groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaarten weer zeg! Echt genieten. Anja: van harte gefeliciteerd met je prijs :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke challenge! Ga ik proberen weer aan mee te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende voorbeelden. Ik heb al wat gemaakt, moet alleen nog afgewerkt worden...
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ongeloofelijk prachtige voorbeeld kaarten en inderdaad roze met grijs is heel chique en werkt altijd. Heel leuke challenge, het was een plezier om mee te doen.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat zijn de voorbeeldkaarten weer mooi, doe graag weer mee.
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooie voorbeelden met deze leuke kleuren ik doe maar weer eens een keertje mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaartjes allemaal ,
    fijne avond groetjess Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb de link aangepast hoor! Ik dacht al: dit deed ik altijd anders. Maar nu is het berichtje van jullie DT-lid wel weg.
    En ik weet niet meer van wie het was! Maar bedankt voor de tip. groetjes,Coby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet niet wat je nu hebt veranderd Coby maar nu kunnen we nergens je kaart meer vinden.....nog een keer in de herkansing denk ik.....
      Grts.Plony

      Verwijderen
    2. Hoi Plony, ik denk dat ik wel weet wat er is gebeurd. Ik vergeet mijn blogpost nog wel eens een titel mee te geven en dan komt de beginzin in de url te staan. Dat was nu ook weer het geval. Ik heb het aangepast op Blogger met een nieuwe titel. Vandaar dat de eerste link niet werkt. En de tweede wel (hoop ik).
      groetjes,
      Coby

      Verwijderen
    3. De eerste link is verwijderd opeens, maar deze werkt!

      Verwijderen
  20. net mijn grijs/roze kaart geplaatst, mooie voorbeeldkaarten ook weer, bedankt! groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  21. oh! I love each and every Dt creation here...it is so beautiful. Rightly said, grey and pink is so chic..hope to play along.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige voorbeelden hebben jullie weer gemaakt dame,s.
    Mijn kaart staat er inmiddels bij.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mijn kaart staat er bij, net op het nippertje.
    Groetjes Stieneke.

    BeantwoordenVerwijderen