dinsdag 18 november 2014

Challenge nr. 36 en randomwinnaar nr. 35

Goedemorgen lieve allemaal,

Wat is er weer geweldig leuk mee gedaan aan de afgelopen challenge en wat een prachtige romantische, lieve kaarten hebben we voorbij zien komen in het grijs/roze.
Dat wordt weer een hele kluif volgende week om er een top-3 uit te halen maar dat doen we met heel veel plezier.

Laten we nu eerst de random-winnaar maar bekend maken....

Dat is geworden:
Nr. 23 en dat ben jij José .
Heel hartelijk gefeliciteerd en als je mij je adres doorgeeft dan krijg je het mooie blad van Paper Memories zo snel mogelijk toegestuurd.

De nieuwe challenge heeft als sponsor....


en dit is de prijs die beschikbaar is gesteld...


Dat worden binnenkort hele mooie mannenkaarten van iemand.....

Wat gaan we doen deze keer.......

VINTAGE KERST................heerlijk....vintage kerstcreaties. Er zullen er nog niet zo heel veel zijn die al helemaal klaar zijn dus.....kom maar op en laat ons maar weer genieten.

De dames van het DT hebben ook weer enorm hun best gedaan om jullie te laten genieten.....hier zijn weer de creaties ter inspiratie...als je dat nog nodig hebt....

Christa

Plony

Liesbeth

Henriëtte

Jolanda

Anneke

GDT Janneke

GDT Jacqueline

GDT Miranda

Jacomijn

Dat zijn weer 10 voorbeelden om te smullen toch....bezoek de persoonlijke blogs van de meiden ook eens en laat een berichtje achter...dat maakt het nu juist zo leuk om bezig te zijn in blogland.

Deze challenge loopt tot 2 december 18.00 uur.....
Op het blog staat onder het kopje vintage plaatjes altijd een rijtje plaatjes die passen bij de lopende challenge en mocht je nog een beetje zoekende zijn naar hoe je wat meer vintage aan je kaart kunt brengen kijk dan even onder de regels van deelname voor wat tips.

Dan wensen wij van WLVC iedereen weer heel veel knutselplezier en we zien jullie graag je creatie linken bij Mr. Linky.

Lieve groetjes van Plony.

20 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige voorbeelden ! Ik heb net een vintage kaartje gemaakt en wil graag een kansje wagen voor die mooie prijsjes.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. José van harte Gefeliciteerd met je random prijs!
    En dames/meiden, hihi. wat zie ik hier allemaal prachtige voorbeeldkaarten van jullie met een heel hoog WOUW gehalte!!! Een hele leuke Challenge en hoog tijd om weer mee te gaan doen dit keer! Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Jose met je prijs!
    En wat zijn er weer mooie voorbeeldkaarten gemaakt ik ga weer proberen om mee te doen.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Jose.
    Geweldig dames van het designteam jullie hebben weer schitterende voorbeeldcreaties gemaakt. Ik ga proberen om weer gezellig met jullie challenge mee te doen.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf dat ik gewonnen heb, heel erg bedankt voor de felicitaties en ik ga je mailen.
    Ook dit keer staan er weer prachtige creaties van het DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd José!
    En wauw wat een geweldige mooie kaarten en creaties zijn er gemaakt door het DT team. Geweldig!!! Ik heb net mijn kaartje geplaatst. Doe graag weer mee.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Josje gefeliciteerd met je prijs prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt ik probeer ook weer mee te doen groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zien die voorbeeldkaarten er weer fantastisch uit, bedankt dames! En José, van harte! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Na jullie fantastisch mooie voorbeeldkaarten valt de mijne in het niet, maar dat is niet anders. Verschil moet er zijn. Heb ik vrede mee. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb een vraagje kunnen jullie kaart nr. 12 voor mij verwijderen, ik heb de betere versie er opgezet, mijn dank is groot, Lieve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb 'm verwijderd hoor Lisa, de nieuwe foto is inderdaad mooier.
    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi IK heb zojuist mijn kaart geplaatst. Ik hoop dat jullie de kaart vintage genoeg vinden. Best lastig soms. Jullie hebben zelf allemaal weer geweldige kaarten gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik krijg mijn link niet geplaatst, zal het later nog eens proberen.
    Leuke kaarten van het DT en mooie inzendingen al!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een geweldige serie kaarten allemaal erg mooi en vol inspiratie maar kon zelf mijn kaart niet plaatsen oh wat jammer:-((
    grt van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. José gefeliciteerd met je leuke prijs,
    mooie voorbeeldkaarten hier weer, heb
    mijn kaartje er ook bij gedaan ,

    groetjess Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het designteam maakte mooie voorbeelden, maar ook de ingezonden kaarten zijn prachtig om te zien. Blij dat ik niet hoef te kiezen...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi. IK heb nog een tweede kaartje erbij gezet. IK weet niet of dit vintages genoeg is. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt.
    Ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige voorbeelden van het designteam. Ik heb nog op de valreep een kerstkaartje kunnen maken om mee te doen met deze leuke challenge.
    Groetjes, Marianne MW

    BeantwoordenVerwijderen