woensdag 18 februari 2015

Challenge nr. 42 en random-winnaar 41

Goedemorgen weer allemaal bij de nieuwe challenge van WLVC.
Wat een geweldige deelname aan de afgelopen challenge....wat was het een feestje om alle mooie kaarten langs te zien komen en te mogen bewonderen.

Natuurlijk hebben we vandaag een random-winnaar en dat is geworden....


Nr. 7....Marjolijn
Heel hartelijk gefeliciteerd, stuur mij even een mailtje met je gegevens en dan komt het mooie blad van Paper Memories zo snel mogelijk naar je toe.

Voor de nieuwe challenge hebben we de volgende sponsor....


en kijk eens wat een superleuke prijs.....als je van vintage houdt weet je hier wel raad mee....


De opdracht voor challenge nr. 42 is de keuze van Henriëtte.....Maak een vintage mannen/jongenskaart of creatie maar let op: géén babykaart voor een jongen......

Zoals we eigenlijk al wel een beetje zijn gewend hebben we bij een challenge die Anne-Marije sponsort Judith uit haar team als gastdesigner bij onze challenge.....dit is de bijdrage van Judith en het is weer een plaatje zoals altijd.....


ennnn.....we hebben deze maand natuurlijk ook nog een 2e bijdrage van Ellie Bakker en ook zij heeft weer een prachtige kaart aangeleverd.....


Dankjewel Ellie dat je deze maand bij ons wilde zijn als gastdesigner, we hebben van je mooie voorbeelden genoten.

Dan de voorbeelden van ons DT en jullie zullen versteld staan van de zo totaal verschillende uitvoeringen van deze opdracht.....

Janneke


Jacqueline


Marjan


Miranda


Jacomijn


Plony


Liesbeth


Henriëtte


Jolanda


Anneke



Ik bedacht me net dat het grappig is om te zien dat voor mannenkaarten veel meer bruintinten worden gebruikt.....het moet er toch allemaal wat stoerder uitzien.....en dat krijg je toch niet zo met pasteltintjes denk ik....maar jullie mogen het tegendeel bewijzen hoor. Laat ons maar versteld staan.

De vorige challenge hadden we heel veel deelnemers, wat zou het gaaf zijn om nu heeeeel veel mannenkaarten te zien verschijnen hier op het WLVC-blog.
Deze challenge loopt tot 2 maart 18.00 uur.......heel veel succes.

Namens het DT wens ik iedereen een hele fijne dag.
Lieve groetjes van Plony.


15 opmerkingen:

  1. Wat team zoveel prachtige inspiratie kaarten helemaal top !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke uitdaging weer met prachtige voorbeelden!!!
    Ik ga eens denken...
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeelden dit moet wel lukken, ik heb hem eigenlijk al klaar staan.
    Succes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst Marjolein gefeliciteerd en Plony bedankt voor je complimentje op me eerste echte vintage kaart. Ik was al in me hoofd bezig met een mannenkaart en dan vintage te proberen en voila ik word door jullie op wenken bedient, tevens heeft Jolanda me uitgedaagd dus nu moet ik wel meedoen hahahahaha

    Het moet nu wel goed komen want ik zie hier boven alleen maar schitterende voorbeelden, top !!

    Groetjesssssssssss Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marjolijn van harte gefeliciteerd met je random prijs! En wouw wat hebben jullie allemaal weer je best gedaan "ook de3 Gat DTers", met de mannenkaarten...ze zijn super!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marjolijn gefeliciteerd. Mooie voorbeelden voor de nieuwe challenge. Hoop dat het me lukt om mee te doen.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer heerlijk genieten Met al die prachtige mannenkaarten Super. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een super mannenkaarten, ik hoop dat mijn link werkt hierboven gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een super mooie voorbeelden zeg. ik heb mijn kaart net ook geplaatst. en niet in het bruin ;)
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oeps ik ben wel erg aan het puzzelen sorry kan je de overige verwijderen???

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb de verkeerde linken weggehaald hoor Miranda, nu klopt het helemaal.
    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb ook eens een kaart geplaatst al is hij niet zo standaard vintage.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Via AnmaCreatief op jullie blog gekomen. Super mooie kaarten zie ik hier!
    Zonet mijn eerste vintage mannenkaart geplaatst.
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk om te lezen dat ik gewonnen heb, ik heb gisteren een mailtje gestuurd, hoop dat het is aangekomen want ik heb verstuurd via mijn telefoon en dat kan ik niet terug zien op mijn pc. Sorry voor mijn later reactie maar ik heb een huis vol zieken en ben weinig actief geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heb net mijn 1e vintage kaart geplaatst.
    Ik zie zoveel leuke voorbeelden,
    dus heb ik me opgegeven voor deze challenge.
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen