maandag 2 februari 2015

De top-3 van 2014

Goedemorgen lieve allemaal.......

Het is zover, we gaan de top-3 van 2014 bekendmaken.....
Wat is er leuk mee gestemd, waarvoor onze hartelijke dank .... en wat een geweldige winnaars.....
Ik zal jullie niet langer in spanning houden.....hier komen de kanjers van 2014...

Op nr. 1.....

Chantal met de volgende schitterende kaart....


Jij bent de kampioen van het afgelopen jaar bij WLVC Chantal en voor jou hebben we maar liefst 2 prijzen....

1 van


Tattered lace baby girl bootie....

en 1 van


Deze prachtige stempel....

Neem even contact met mij op Chantal...dan komen de prijzen zo snel mogelijk jouw kant uit.

Op nr. 2 hebben wij Tineke met deze  schattige creatie voor Martine....


en Tineke, voor jou is de volgende prijs....

óók beschikbaar gesteld door Henk Kuiters van de papierwebwinkel..


Tattered lace baby boy bootie....

Neem jij ook even contact met mij op???

Tenslotte nr. 3 en zéker niet de minste....Gerie en oooo wat vind ik dit toch ook gaaf....


voor jou ook een prachtige stempel van Art Journey....


laat je even horen op mijn email-adres....dan komt deze prijs naar je toe.

Ik denk dat ik niets anders kan zeggen dan dat 2014 geweldige creaties heeft opgeleverd en 2015 zal vast en zeker niet onderdoen voor dit moois. Dames....jullie mogen de onderstaande badge meenemen en met trots op je blog zetten.....helemaal verdiend!



Ik wil alle volgers en deelnemers nogmaals hartelijk bedanken voor alle bijdrages en wij hebben weer met heel veel plezier deze prachtige top-3 vandaag hier op het blog gezet.
Natuurlijk nogmaals dank aan onze sponsors die het mogelijk hebben gemaakt dat er weer zóveel weggegeven kon worden vandaag.

Namens het WLVC DT allemaal een hele fijne dag en heel graag tot morgen bij onze nieuwe challenge.....
Lieve groetjes van Plony.

18 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames van de top 3 met jullie schitterende creaties!
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige top drie!! Gefeliciteerd dames!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende top 3 is het uiteindelijk geworden proficat dames jullie prachtige creaties hebben het dik verdiend.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames en wat een mooie prijzen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd dames wel verdiend!!!!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Chanta, Tineke en Gerie, gefeliciteerd!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OMGGGGGGG! Wat een geweldige eer zeg!!! Ik ben even helemaal flebbergested! Dit inspireert mij zeker om ook in 2015 weer vintagekaarten te maken. Iedereen super bedankt voor het stemmen op mijn creatie en ook natuurlijk de andere winnaars van harte met jullie top 3 en prijzen! Plony, ik ga je mailen meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dames allemaal gefeliciteerd jullie hebben het verdient om in de top 3 te komen met jullie prachtige creatie,s groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Chantal, Tineke en Gerie hartelijk gefeliciteerd !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat Dames het zijn dan ook Drie prachtige creatie's welverdiende Winnaars .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. alledrie de dames van harte gefeliciteerde jullie geweldig mooie creatie's
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Chantal, Tineke en Gerie van harte gefeliciteerd met jullie plekjes in de top 3 van 2014!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. van harte dames met de mooie prijzen en met deze eer, daar mogen jullie trots op zijn, super! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wat is dit superleuk! Ik vind het een hele eer om in de top-3 te staan over een heel jaar. Ik hou ervan om verschillende soorten kaarten te maken maar vintage is toch wel nr. 1 voor me. En doe zeker weer mee als ik tijd heb.
    Chantal en Gerie, ook jullie van harte gefeliciteerd met jullie plekjes in de top-3!
    Ik ga je mailen Plony.
    Ook wil ik tevens iedereen bedanken die op mijn creatie gestemd hebben!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd, dames. Jullie hebben het verdiend met deze prachtige creaties.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd dames met jullie prijsjes van de top3 van 2014....Prachtige creaties waren het....Geniet er maar lekker van

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wouw dit is hartstikke leuk om in de top3 van het jaar 2014 te staan!!! Daar ben ik best wel trots op en iedereen die heeft gestemd....heel erg bedankt!!!!
    Chantal en Tineke natturlijk ook van harte gefeliciteerd!
    Ik ga je meteen een mail sturen Plony!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen