dinsdag 3 maart 2015

Challenge nr. 43 en random-winnaar 42

Goedemorgen, hier ben ik alweer en deze keer is het  tijd voor de nieuwe challenge.
We zijn toch wel heel trots dat er uiteindelijk nog 41 deelnemers waren aan de mannenkaarten-challenge want het blijft toch altijd een beetje een dingetje hè....zo'n mannenkaart is niet eenvoudig maar wat een prachtige exemplaren hebben jullie ons laten zien....Dankjewel allemaal en ik ga nu maar eerst eens vermelden wie de random als prijswinnaar heeft uitgekozen....

Nr. 1 en dat is Ghea.
Hartelijk gefeliciteerd Ghea en als je even contact met mij opneemt dan ga ik er voor zorgen dat de prijs van http://www.anmacreatief.nl/ bij jou in de bus gaat vallen.

Een nieuwe challenge.....een hele mooie sponsor-prijs....


Live & Lovecrafts heeft beschikbaar gesteld........kantjesssss......


Wie wil dit nu NIET winnen.....prachtig....
Wij willen heel graag dat jullie een geboorte/baby-kaart of creatie gaan maken en natuurlijk VINTAGE.

Ik denk dat de volgende voorbeelden, gemaakt door het DT, jullie wel op de goede weg kunnen helpen.....

Jacqueline

Marjan

Miranda

Jacomijn

Plony

Liesbeth

Henriëtte

Jolanda

Anneke

Janneke

Wat schattig hè, al die mooie vintage baby-kaartjes.....Ik ben er dol op en ik hoop van jullie ook.
Doe lekker mee....de challenge loopt tot 17 maart 18.00 uur.

Heel veel plezier met het maken van iets moois voor deze challenge en namens ons allemaal een hele fijne dag gewenst.
Liefs van Plony

19 opmerkingen:

  1. Ghea van harte gefeliciteerd met je prijs en dat is een heel mooi kadootje zo met je verjaardag in het vooruitzicht.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Ghea dat je mooie kaart uitverkozen is.
    De voorbeelden van het team geven zeker inspiratie; ze zijn stuk voor stuk prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige voorbeelden en wat een mooie prijs is er weer te winnen!!!
    Ik ga mijn best doen...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Ghea je hebt een prachtige prijs gewonnen veel plezier ermee.
    Wat een mooie en lieve babykaarten hebben de dames van het DT gemaakt weer genoeg inspiratie.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Ghea met het winnen van de challenge mannenkaart ...heel leuk voor je...
    En de nieuwe challenge komt mij wel erg goed uit ....het kaartje is bijna af....voorgevoel gehad volgens mij...

    groetjes en nog een fijne dinsdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ghea, gefeliciteerd met je prijs.
    Plony, wat een leuke prijs voor de volgende challenge. Kantjes, ik ben er gek op.
    En wat een prachtige kaarten hebben jullie weer gemaakt voor dit thema. Om jaloers op te worden. :)
    groetjes
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je prijs Ghea,
    Wat een mooie kaarten zijn er weer te bewonderen .
    Gr Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow ik heb gewonnen wat ontzettend leuk....dit is wel een hele tijd geleden
    hoor, ik had bijna de hoop op gegeven. Sommige winnen bijna bij iedere wedstrijd wel
    wat en dan dacht ik waarom hebben jullie nou zoveel geluk met de random en ik nooit meer. En nu ben ik ook weer eens de gelukkige SUPERrrr dank jullie wel.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat Ghea, en alle andere deelnemers natuurlijk ook!
    Ik probeer ook met deze wedstrijd deel te nemen. Mooie opgave en zo'n prachtige voorbeeldkaartjes!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ghea hartelijk gefeliciteerd hoor !
    Geweldig mooie uitdaging weer en de creaties van het team zijn weer ... SUPER !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Allemaal weer van harte Gefeliciteerd! er zijn weer prachtige kaarten gekozen!
    En wat is het weer een feest om naar jullie voorbeelden te kijken....stuk voor stuk schitterend!!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ghea van harte gefeliciteerd

    Wat een leuk thema weer, komt goed van pas want 2 ex collega's verwachten een kindje. Een jongen en een meisje dus ik heb keus. Ga er weer eens goed over nadenken wat ik blijf bloemen en vooral kantjes lastig vinden maar enfin we houden vol.

    Aan de voorbeelden kan het niet liggen wat zijn schitterend!!

    Leave groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ghea van harte met je mooie prijs, altijd handig bij vintage kaarten! En wat heeft het team weer super voorbeelden gemaakt, leuk thema. Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ghea van harte met je mooie prijs, altijd handig bij vintage kaarten! En wat heeft het team weer super voorbeelden gemaakt, leuk thema. Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie voorbeeld kaarten dame,s.
    Ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige voorbeeldkaarten zijn er door het team gemaakt.Super.de sup. IK hou ook van de vintagestijl. Maar de laatste tijd niet zoveel in deze stijl gemaakt. Maar eindelijk is het me gelukt om mee te doen. IK ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, wat hebben er veel meegedaan en wat zijn ze stuk voor stuk mooi. Blij dat ik die keuze niet hoef te maken welke het mooiste is. Deze keer doe ik graag mee, ben al een tijdje niet meer echt actief op Blogger maar kijk wel regelmatig. Ik vond dit zulke leuke challenge dat ik er ook een kaart voor heb gemaakt en graag meedoen.Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen