zaterdag 18 april 2015

Challenge nr. 46 en random-winnaar 45

Goedemorgen allemaal, fijn dat jullie weer komen kijken bij de start van de nieuwe challenge op ons vintage challengeblog.

Wat een mooi aantal deelnemers hadden we weer bij onze K3-challenge en natuurlijk is daar een random-winnaar uit getrokken....Dat is geworden.....

Nr. 16....Karin

Heel hartelijk gefeliciteerd, neem even contact met mij op en dan is de prijs van Marianne Design snel bij jou in huis.

Een nieuwe challenge een nieuwe sponsor....


De Mallenmolen heeft de volgende prijs beschikbaar gesteld...


en om die te kunnen winnen heeft Janneke de volgende opdracht bedacht:
Let's Party: maak een vintage kaart of creatie en laat je inspireren door de volgende foto.....denk daarbij bijvoorbeeld aan kaart, decoratie, kadootje, tafelversiering en haal je inspiratie uit de foto....Bijvoorbeeld de kleuren of iets wat je op de foto ziet.


Natuurlijk hebben we allemaal ons best gedaan om jullie inspirerende voorbeelden te geven en dit is het resultaat van de ijver van het DT....

Jacomijn

Plony

Liesbeth

Henriëtte

Jolanda

Anneke

Janneke


Jacqueline

Marjan

Miranda


Zoveel verschillende voorbeelden....daar moet toch wel iets tussen zitten waar je mee aan de slag kunt???
Jullie zijn weer aan zet......we wachten weer af wat voor moois er tevoorschijn wordt getoverd. Heel veel plezier met het maken van een mooie vintage creatie voor deze challenge.
Je kunt meedoen tot 2 mei 18.00 uur......succes.

Namens ons allemaal van WLVC wens ik iedereen een hele fijne dag.
xxx Plony



9 opmerkingen:

  1. Proficiat Karin met je gewonnen prijs !!
    Wat een mooie voorbeelden ,het is weer een leuke fleurige challenge .
    Prettig weekend
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oo dank je wel DT wat een verrassing toen ik hier op het blog kwam.
    prachtige voorbeeldkaarten DT zoals altijd.

    ik ga je meteen mailen.
    dank je wel.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte Gefeliciteerd Karin met je prijs en wat een prachtige voorbeelden weer hier!
    Ik heb mijn post gelinkt en hoop dat ie voldoet! En anders verwijderen jullie het maar!
    Op mijn blog heb ik de inspiratie omschreven! Fijn weekend allemaal!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende voorbeelden, leuke nieuwe uitdaging...ik heb alweer een ideetje in mijn hoofd...:-)
    Enne...Karin, gefeliciteerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dank je wel dames voor de felicitaties.
    DT dames ik hoop dat mijn kaart voldoet aan de challenge maar dat hoor ik wel.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor de challenge en de mooie, inspirerende voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorbeeld kaarten dame,s.
    Ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaartjes/voorbeelden! Ik heb mijn kaartje erbij gezet, hoop dat jullie hem leuk vinden.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen