vrijdag 10 april 2015

Top-3 challenge 44....

Goedemorgen allemaal, zijn jullie al klaar om vandaag de boel de boel te laten en lekker naar buiten te gaan??? Eerst nog even kijken dan wie de top-3 hebben gehaald van challenge 44 en dan......lekker het zonnetje in.

De stemming van de DT-leden heeft het volgende rijtje opgeleverd....

Nr. 1 Willy

Nr. 2 Ina

Nr. 3 Lia

Geweldig gedaan dames, hele mooie vintage/shabby kaarten.....complimenten.
Jullie mogen de WLVC-badge meenemen als je het leuk vindt.....


Voor de winnaar van deze challenge is natuurlijk een prijs beschikbaar gesteld....

De prijs die Willy krijgt is er 1 van...alweer.....een nieuwe sponsor....
Er komt zo spoedig mogelijk een voorstelberichtje van deze nieuwe sponsor maar ik ga jullie nú alvast vertellen dat wij in ons sponsorrijtje mogen verwelkomen...


Gelijk al een prijs dus van deze nieuwe sponsor ......10 vintage vellen van Reprint naar keuze.
Als je mij je gegevens doormailt Willy dan ga ik contact opnemen met De Egel en dan mag je binnenkort 10 van die mooie vellen uitkiezen in de webwinkel.
Gefeliciteerd met je prijs.

Dan nu allemaal.....NAAR BUITEN!!!!
Geniet van het mooie weer en een heel fijn weekend, ook namens de DT-leden van WLVC.

O ja....vergeten jullie de lopende challenge niet??? Je hebt nog tot 17 april om mee te doen!

Lieve groetjes van Plony.

11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou dames van harte gefeliciteerd want leek mij erg moeilijk kiezen want vind ze allemaal geweldig mooi
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames jullie kaarten zien er toppie uit.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ik in de top 3 sta.
    Willy en Lia ook gefeliciteerd!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten, gefeliciteerd dames. Welverdiend!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte Gefeliciteerd Willy, Ina en Lia met jullie top 3 kaartjes,
    dik verdiend! Wat een weertje vandaag, ben zeker de zon in gegaan!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Was für herrliche Werke das allesamt geworden sind.

    Liebe Grüße

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat Dames prachtige top drie !!
    Prettig weekend Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten. Gefeliciteerd!
    Liefs, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat ik mijn kaart in de top 3 zie staan. Ik maak niet meer zoveel vintagekaarten als voorheen maar dit stimuleert wel heel erg om er weer wat meer tijd in te steken!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat ik mijn kaart in de top 3 zie staan. Ik maak niet meer zoveel vintagekaarten als voorheen maar dit stimuleert wel heel erg om er weer wat meer tijd in te steken!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen