zondag 3 mei 2015

Challenge nr. 47 en random-winnaar 46

Goedemorgen allemaal bij de start van alweer een nieuwe challenge op het WLVC-blog.

Natuurlijk hebben wij een random-winnaar van de afgelopen challenge en dat is geworden.....


Nr. 3 Maria .
Gefeliciteerd Maria, de prijs van de Mallenmolen is voor jou....neem even contact met mij op en geef je adresgegevens door dan gaat de mooie prijs jouw kant op komen.

Voor de nieuwe challenge weer een sponsorprijs en deze keer is de sponsor....


Zij stellen 10 knipvellen beschikbaar van het eigen Hobbyvoordelig-merk.

De opdracht die bij deze challenge hoort is bedacht door mezelf en ik wil graag vintage creaties zien....natuurlijk.....waarbij alles mag behalve een kaart.
Denk bijvoorbeeld aan home-decoratie, een notitieboekje, een tag.....alles mag dus maar géén kaart.

For our english followers.....
Challenge 47.... anything goes but NO CARD and it has to be vintage....after all we are a vintage-blog.

Deze maand hebben wij 2 gastdesigners en hier zijn hun geweldige bijdrages voor deze challenge:

Doris

Een prachtige deurhanger....heel mooi gedaan Doris....

en dan Tineke.....

Tineke laat ons een geweldige vissenkom zien....ook jij de complimenten Tineke en dames....we zien jullie nog een keer terug als gastdesigner bij de volgende challenge.....we kijken er naar uit.

De Dt-dames hebben ook weer hun uiterste best gedaan dus doe je inspiratie maar op....

Plony

Liesbeth

Henriëtte

Jolanda

Anneke

Janneke ---

Jacqueline

Marjan

Miranda

Jacomijn

Ik hoop dat jullie iets hebben gezien waardoor je inspiratie direkt omhoog is komen bubbelen en ik denk dat het enorm genieten wordt voor ons als DT om bij jullie te komen kijken op je blog.
Dat doen wij heel graag!

De challenge loopt tot 17 mei 18.00 uur....heel veel succes.

Namens ons allen een hele fijne zondag.
Lieve groetjes van Plony.

21 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd aan de winnaar en schitterende projecten dames.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maria gefeliciteerd ...
    Wat een prachtige voorbeeldjes weer van de gast-designers en ook van het DT-team weer !
    Groetjes, fijne zondag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat ik deze prijs gewonnen heb. Mooie voorbeelden weer voor de nieuwe challenge.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geniet ik weer van jullie prachtige voorbeelden dames DT. Maar ook Doris en Tineke hun voorbeelden zijn geweldig! Maria van harte met je random prijs en de Challenge is weer een hele leuke!!!
    Fijne zondag verder en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi allemaal,
    wat hebben jullie weer prachtige creaties gemaakt. Ik vind ze super.
    Geen idee of ik bij jullie allemaal langs kan komen, mar dan hier alvast mijn welgemeende complimenten!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi hoi
    wat ziet deze serie er geweldig mooi uit om van te genieten maar wilde mijn creatie plaatsen maar lukte mij niet:-))
    dus weet niet wat te doen
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. sorry ik zie geen mister linky staan.
    http://karinsartscrap.blogspot.nl/2015/05/70-jaar-bevrijding-70-years-of.html

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. o gelukkig ik ben ook al een tijdje aan het zoeken naar mr linky en dacht het ligt weer eens aan mijn computervaardigheden haha
    http://mirandaburhenne.blogspot.nl/2015/05/angel-wings.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij doet het weer hoor Miranda....misschien wil je proberen nog een keer te linken?
      xxx Plony

      Verwijderen
    2. Fijn!! Ga ik straks zeker nog even linken gr

      Verwijderen
  9. Ja we hebben weer een link staat er nu in.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat er weer ergens een blogspook was Karin....ik zie nu geen problemen meer gelukkig.
      xxx Plony

      Verwijderen
  10. Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt, echt top! Ik heb ook net mijn pillowbox geplaatst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende voorbeelden!!!
    Mijn wekker is eerder klaar als verwacht, dus net gelinkt...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige voorbeelden!!Ik heb mijn notitieboekje erbij gezet, hoop dat jullie hem leuk vinden!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige voorbeelden. Ik heb ook net mijn creatie geplaats. Ik weet niet zeker of ie voldoet aan de opdracht. Als het niet zo mocht zijn, dan hoor ik het wel
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke challenge, ik heb er een mooie standaard voor gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fantastic inspiration, really beautiful!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Proficiat Maria!
    De creaties worden hier steeds mooier en mooier!
    Leuk deze challenge, ik doe ook graag mee met een lunch bag met label.
    Mooie dt inspiratie voorbeelden dames!
    Geniet van een fijne creatieve week!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie voorbeelden! Ik heb mijn tasje geplaatst, niet wat ik in 1ste instantie wilde maken maar had geen tijd meer voor dat projectje. Een volgende keer misschien. Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen