donderdag 7 mei 2015

Reminder lopende challenge

Vandaag hier bij WLVC een creatie van mij als reminder aan de lopende challenge waarbij alles mag behalve een kaart en wél vintage....natuurlijk.

Ik heb een kastje van de action gepimpt.....zo'n goedkoop kartonnen ding...of wat is het voor materiaal.....
Een beetje scheef hier en daar maar toch ben ik wel tevreden over het eindresultaat....Het is best een lieverdje om te zien als je hem op de kast ziet staan hahaha.....


Ik ben begonnen met de knopjes eraf te draaien....de boel te meten, papier te snijden en het kastje te beplakken.....natuurlijk inkt langs de randjes....hoort toch wel een beetje bij vintage.....
en daarna de knopjes er weer op en de bovenkant versieren.... Van alles zit er weer op....bloemen, hoekjes, vlinders, gezellig vol....


We hopen natuurlijk weer op veel deelnemers en misschien geef ik je vandaag wel nét dat laatste zetje om mee te doen.
Deelnemen kan tot 17 mei 18.00 uur.....doe mee.

Een hele fijne dag allemaal, liefs van Plony.

4 opmerkingen:

  1. Ik hoop dit weekend mijn creatie te kunnen maken...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dotje, en scheef hoort toch juist een beetje bij vintage vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er fantastisch mooi uit Plony
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen