woensdag 3 juni 2015

Challenge 49 en random-winnaar 48

Goedemorgen lieve allemaal bij weer een nieuwe challenge hier op het WLVC-blog.

Dankjewel aan iedereen die heeft mee gedaan aan onze vorige challenge, er waren weer geweldige mooie creaties bij en dat wordt weer niet gemakkelijk om daar een top-3 uit te kiezen maar we gaan ons best doen.
De random heeft voor vandaag in ieder geval vast een winnaar aangewezen voor de mooie prijs van de Hobbyboerderij en dat is geworden.....

Nr. 12......Hetty

Heel hartelijk gefeliciteerd, mail mij even met je gegevens aub dan ga ik er zorg voor dragen dat je prijs zo snel mogelijk naar je toekomt.

Een nieuwe challenge....een nieuwe sponsor en dat is.....


met deze prijs die om te smullen is....

Als ik mee kon doen dan deed ik extra mijn best denk ik hahaha....ik ben er dol op.

Wat gaan we doen voor deze challenge......
Ik denk dat jullie wel iets kunnen met de opdracht want die is: maak een vintagekaart/creatie...een échte ladieskaart....dameskaart.....supervrouwelijk met alles wat daar bij hoort, bloemen, pumps, hoeden, strikken.....je begrijpt het wel. Pak maar uit en laat ons jullie madammen maar eens zien....ik kan niet wachten.

De madammen van het DT, hahaha, hebben natuurlijk voorbeelden gemaakt en als jullie nu niet in de mood komen dan weet ik het niet meer hoor....Hier komen ze....

Henriëtte

Jolanda

Anneke

Jacqueline

Marjan

Miranda

Jacomijn

Plony

Liesbeth

Al die ladieskaarten op een rijtje...geweldig vind ik het....romantisch, vintage, shabby....heerlijk.
Nu is de beurt aan jullie...laat ons genieten van jullie mooie creaties....we komen heel graag kijken.
De challenge loopt tot 17 juni 18.00 uur...heel veel knutselplezier.

Namens ons allen een hele fijne dag.
xxx Plony

16 opmerkingen:

  1. Hetty gefeliciteerd!!!
    En dames, wat een sprakeloos mooie voorbeelden...:-), chapeau!!!
    Ik ben alweer aan het denken...

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hetty gefeliciteerd en aan de top3.

    schitterende kaarten DT en inderdaad een prachtige prijs weer.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hetty hartelijk gefeliciteerd !
    Wow zeg wat een uitdaging en een prijs weer .... Super mooie voorbeeldkaartjes weer van de dames hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hetty
    proficiat met je prijs!
    En aan de teamdames: prachtige voorbeeldkaarten weer!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt hetty van harte gefeliciteerd met je prijs groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende voorbeeldkaarten van jullie allemaal, dit is toch genieten!!!
    Een super leuke uitdaging...ik ga vast mee doen! Hetty van harte gefeliciteerd hoor!
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hsrtelijk gefeliciteerd met je prijs, Hetty!
    En DT-team, wat een schitterende voorbeelden!
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige inspiratiekaarten weer DT-dames jullie dagen me we uit hoor om weer mee te doen. En wat een super gave prijs word er beschikbaar gesteld daar wil je toch graag een kansje op maken.
    Gefeliciteerd Hetty super leuk voor je.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Dames wat een super mooie kaarten !!
    Prachtig !!!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaarten hoor van dames DT team ...
    Supermooi hoor , proficiat Hetty met je prijs !!
    Fijn weekend van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hetty van harte gefeliciteerd met je prijs.
    En dames wat hebben jullie weer een bjoeties gemaakt toppie weer.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer 2 kaartjes toegevoegd aan deze leuke challenge. Wat een superleuke creaties zijn er alweer binnen! Groetjes, Lien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is hier weer echt genieten van al deze prachtige kaarten die het team gemaakt heeft! Schitterend zijn ze weer. IK heb mijn best ook weer gedaan. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bedankt voor jullie reminder,ik was helemaal vergeten mijn kaart te plaatsen.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Dames,
    wat hebben jullie weer hele mooie voorbeeldkaartjes gemaakt ik ga ook eens een gokje wagen
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een lieve jonge dame was het commentaar op mijn blog, vandaar dat ik deze kaart toch maar wil laten meedoen bij jullie gave challenge. Ben er aan nog eentje bezig, maar we krijgen straks visite uit Delft dus die blijft maar voor een volgende keer. Wat waren er een mooie kaarten geplaatst. Succes er mee. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen