zondag 19 juli 2015

Top 3 "Wedding challenge"

Goedemorgen allemaal,

Heerlijk die vakantie tijd, genieten van de rust even niks moeten....niet op bepaalde tijden klaar staan.
Herkennen jullie dat ook?
Of heb je bewust later vakantie gepland?
We hebben in ieder geval al heel wat mooie dagen achter de rug, we kunnen het merken hier in blog land en ook hier op het WLVC hebben we een zomer rooster.
Vandaag is dan de top 3 aan de beurt van de afgelopen "Wedding challenge"... al die liefde op de kaarten spatte er van af, schitterend om te zien!
We willen dan ook weer iedereen hartelijk danken die de moeite heeft genomen een bijdrage te leveren en dat levert jullie dan ook weer wat op toch?
Daar komen ze in numerieke volgorde:


Nummer 1: Lia



Nummer 2: Leny W




Nummer 3: Karin

Die romantiek.....heerlijk he!
Dames van harte gefeliciteerd met deze notering en voor jullie alle 3 de batch voor op jullie blog!



Onze nummer 1 Lia jij bent de winnares van deze prachtige prijs, gesponsord door:
Creabybea
Lia wil jij contact opnemen met Plony het email adres staat in de rechter side bar dan zorgt zij er voor dat de prijs op de juiste plek komt!
Aan de lopende challenge word weer fanatiek mee gedaan en jullie hebben er nog genoeg tijd voor om hier aan deel te nemen, dus trek je stoute vintage schoenen aan en doe gezellig mee! Altijd weer een leuke prijs te winnen hier op het WLVC blog!
Mocht je vakantie hebben geniet er van en anders nog even volhouden het einde is in zicht ;-)
Zomerse groetjes namens het DT-team
Jacomijn

Even een aanvulling van mij....Plony

Helaas zijn, ook na onze nieuwe oproep, de prijzen van onze feestelijke 50e challenge niet opgevraagd bij mij dus...zoals we al hadden aangekondigd....2 nieuwe namen getrokken uit de reacties onder het bericht van de feest-challenge.
De nieuwe winnaars van de prijzen die beschikbaar waren gesteld door http://www.dehobbykaart.nl/ zijn geworden:

GINA  en LIEVE T

Dames, stuur mij even een mailtje want jullie hebben een prachtige prijs gewonnen.....
Graag hoor ik jullie zo snel mogelijk...
Nu maar hopen dat we niet nog eens nieuwe winnaars moeten gaan trekken want dat zou toch wel heel vervelend zijn.
xxx Plony

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames, ziet er allemaal toppie uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende top 3 is er gekozen .... Gefeliciteerd dames.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Dames,
    schitterende top drie ...... gefeliciteerd dames !!
    lieve groetjes van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jippie, wat ontzettend leuk dat ik in de top 3 ben beland, ik ga je even mailen Plony.
    en wat een mooie kaartjes zijn er toch weer gemaakt, toevallig had ik de tijd en energie weer eens mee te doen en kij wat er gebeurd, helemaal happy mee.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartelijk gefeliciteerd dames met de top3.
    Dank je wel DT dat jullie mijn kaart gekozen hebben.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joepie, ben bij de winnaars. Hartelijk bedankt.
    Nog gefeliciteerd aan de winnaars, het zijn echt juweeltjes van kaarten.
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lia gefeliciteerd, mooie kaart! Ik doe de prijs morgen op de post.
    Groet Bea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Bea!
      Heb je inmiddels een mail gestuurd, groetjes Lia

      Verwijderen
  8. Vandaag al mijn leuke prijs ontvangen, keurig verzorgd door CreByBea, dank jullie wel omdat jullie mijn kaart gekozen hebben,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen