donderdag 3 september 2015

Challenge nr. 53 en random-winnaar 52

Goedemorgen allemaal hier bij WLVC waar we gaan starten met een nieuwe challenge.
Vanaf nu zijn we weer elke 3e en 18e van de maand op het blog te vinden met de start van een nieuwe challenge....en natuurlijk hebben we dan ook een random-winnaar.
Deze keer is de random-winnaar geworden....


Nr. 78 Elly Booij....
Heel hartelijk gefeliciteerd en jij bent de winnaar geworden van de supermooie prijs van http://www.anmacreatief.nl/ .
Stuur even een mailtje naar mij met je gegevens dan ga ik contact opnemen met Anne-Marije en komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe.

Dan over nu naar challenge 53 en daar is onze sponsor....


De prijs is een voucher van 10 pound en ik kan je verzekeren.....dat is een feestje om het daar uit te mogen geven.

De opdracht voor deze challenge komt van Jacqueline en zij wil heel graag jullie vintage creaties zien in de kleuren bruin en blauw.

Natuurlijk heeft ons DT weer hele mooie voorbeelden gemaakt om jullie wat inspiratie te geven....

Hier zijn ze.....

Marjan

Miranda

Jacomijn

Nicolette

Plony

Liesbeth

Henriëtte

Jolanda

Anneke

Jacqueline

Ik denk dat "mijn" meiden wel weer een heel groot compliment hebben verdiend en dat wat ze hebben neergezet hier echt om te smullen is.

Dan rollen we de bal nu naar jullie en hopen we hele mooie bijdrages tegemoet te mogen zien.
Deze challenge duurt tot 17 september 18.00 uur en je mag 2 x meedoen.
Heel veel plezier met het maken van iets moois en namens ons allemaal wens ik iedereen een hele fijne dag.
xxx Plony

26 opmerkingen:

  1. Wauw wat een geweldige mooie voorbeeld kaartjes weer, hopelijk krijg ik de energie om mee te doen, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, zie net mijn naam staan.
    Doet je toch wat als je ziet dat je de winnaar bent, ben echt reuze blij.
    Ik zal mijn gegevens door mailen.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefeliciteerd met de extra prijs Elly!

      Gr. Jacqueline

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige voorbeeldkaarten één voor één top kaarten .
    Proficiat Elly met je gewonnen prijsje .
    Lieve groeten Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elly gefeliciteerd !
    Het zijn weer snoepies van voorbeeldkaartjes .... en een hele leuke opdracht weer !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd Ellie!!
    Een leuke challenge met prachtige kleuren, waat jullie prachtige voorbeeldkaarten voor hebben gemaakt. Top dames!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke Challenge weer ...daar ga ik zeker voor nadenken...
    Ellie gefeliciteerd met het winnen van de vorige challenge...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd aan de winnaar en schitterende voorbeeldkaarten dames.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow what amazing cards. Fabulous detailing. Great designs x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi dames,
    wat een bjoeties weer allemaal. De een doet niet voor de ander onder.
    Wie weet doe ik weer mee.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke challenge en mooie voorbeeldkaarten.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een serie schitterende kaarten dames. Een lust voor het oog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dezelfde opdracht en zoveel verschillende kaarten. Allemaal even mooi!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke challenge ik doe ook weer eens mee en heb genoten van jullie mooie voorbeelden.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtige creatie,s zij er weer gemaakt ik doe graag weer mee groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooooo schitterende DT voorbeelden weer dames!
    Ik doe ook weer graag mee met mijn hanger 4 seizoenen.
    Fijne creatieve week allemaal?
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kleurencombi. Mooie verjaardagskaart tot gevolg. Succes voor de deelnemers. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jullie hebben niet stil gezeten meiden... Wat een prachtige voorbeelden laten jullie weer zien!

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Op verzoek van Henriette heb ik de kaart opnieuw gelinkt. Maar als ik op de kleine foto klik,bestaat helaas mijn pagina niet. Wat ? Hoe ? Ik snap het niet. Jammer. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende creaties hebben jullie weer gemaakt Dames - wat een pracht!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Blauw/bruin zijn de mooiste kleuren voor vintage vind ik. Ik heb net mijn kaartje erbij gezet. Wat een prachtige voorbeeldkaartjes heeft het DT gemaakt !
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat staan er weer mooie kaarten.
    Ik heb de mijn ook net geplaatst.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een schitterende voorbeeldkaarten
    heb op de valreep toch nog een kaartje kunnen maken en heb deze net geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik kreeg de smaak te pakken van bruin/blauw. Omdat er nog veel lag van e vorige kaart er dingen bijgezocht en nu een kerstkaart als gevolg daarvan. Succes allemaal. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaarten, maar ik ben helaas te laat. Was al wel begonnen maar krijg hem nuet af vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen