vrijdag 25 september 2015

Top-3 challenge 53

Goedemorgen allemaal....fijn jullie weer te zien op het blog van WLVC waar we vandaag weer de top-3 hebben van de vorige challenge....challenge 53 dus.

Omdat ik met vakantie was heb ik deze keer alles even aan mij voorbij laten gaan maar de dames van het DT hebben jullie bijdrages écht wel gezien hoor en zij hebben daaruit de volgende top-3 gekozen....

Nr. 1 Marieke


Nr. 2 Karin



Nr. 3 Marja



Prachtige creaties en verdiend om in de top-3 te staan dames.

Jullie mogen natuurlijk de WLVC-badge meenemen naar jullie blog....iedereen mag het immers weten dat jullie winnaars zijn toch??


Zoals inmiddels gebruikelijk hebben wij voor de winnaar weer een prijs en die is beschikbaar gesteld door....


De volgende mooie prijs gaat naar jou toekomen Marieke.... als je je adresgegevens even naar mij mailt...


Dat gaat wel goedkomen met jouw kerstkaarten dit jaar denk ik....

Wil je ook graag eens iets winnen.....dan moet je natuurlijk meedoen met de challenges van WLVC.....de lopende challenge heeft als opdracht vintage zon/zee/strand en je kunt nog tot 2 oktober 18.00 uur je kaartje of creatie linken.....Doen hoor.

Namens ons allemaal wens ik iedereen een hele fijne dag.
Liefs van Plony

5 opmerkingen:

  1. Dames van harte gefeliciteerd met het behalen van de top 3
    en Marieke met haar prachtige prijs superrrrrr
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd Dames met jullie top drie !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat ontzettend leuk en wat een eer! Ik stuur gelijk even een mailtje.

    groet,
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank jullie wel!! Super hoor de 2e plaats. Blij mee 👍😃
    Marieke gefeliciteerd met het behalen van de 1e plaats !!! Het is een prachtige creatie !

    BeantwoordenVerwijderen