zondag 18 oktober 2015

Challenge nr. 56 en random-winnaar 55

Hartelijk welkom weer allemaal bij een nieuwe challenge op dit WLVC vintage-blog.
Heel hartelijk dank weer aan de deelnemers van onze tea-time challenge en we hebben de random uit de mooie bijdrages een winnaar laten kiezen.
Dat is geworden............

Heel hartelijk gefeliciteerd Jacqueline.
Jij bent de winnaar geworden van de mooie mal van De Egel .
Mail je gegevens even naar mij, Plony, het email-adres kun je vinden in de side-bar. De prijs die je hebt gewonnen komt zo snel mogelijk naar je toe.

Dan gaan we over tot de nieuwe challenge.....

Onze sponsor is deze keer....

http://www.nifelhuske.nl/

en de prijs die beschikbaar is gesteld is een waardebon van 10 euro.

De opdracht voor deze nieuwe challenge is mijn eigen keuze en ik zou graag een vintagekaart/creatie zien voor....de kerst. Dat gaat wel lukken denk ik want we zijn toch zo zoetjes aan allemaal wel bezig met de kerstkaarten.

De dames van het DT zijn aan de slag gegaan en dit zijn onze voorbeelden.....

Plony


Liesbeth


Henriëtte


Jolanda


Anneke


Jacqueline


Marjan

Miranda


Nicolette


Is het niet een mooi rijtje geworden? Met zoveel variatie moet er toch inspiratie uit te halen zijn toch?
Wij hopen natuurlijk op superveel deelnemers bij deze challenge.....jullie gaan er nu gewoon allemaal 2 inleveren zou ik zeggen hahaha.
De challenge loopt tot 2 november 18.00 uur.....heel veel hobby-plezier allemaal.

Namens ons allemaal een hele fijne dag.
Lieve groetjes van Plony


20 opmerkingen:

  1. Wouw wat een schitterende voorbeelden meiden en een goede Challenge keuze!
    Het wordt de hoogste tijd voor mijn kerstkaarten haha
    Fijne zondag verder....groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd jacqueline met je prijs!
    En weer een prachtige nieuwe uitdaging met schitterende voorbeeldkaarten.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jacqueline gefeliciteerd ... geniet van je prijs.
    Schitterende opdracht en zoals gewoonlijk prachtige voorbeeldjes van het DT-team ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Jacqueline.
    Prachtige voorbeeld kaarten hebben jullie weer gemaakt.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw...práchtige voorbeeldkaarten dames...zéér inspirerend.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd aan de winnaar en prachtige voorbeeldkaarten DT
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Jacqueline .
    Dames het zijn wee één voor één prachtige voorbeeldkaarten.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie voorbeelden weer en gefeliciteerd Jacqueline!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jacqueline gefeliciteerd. En Wat een schitterende inspiratie kaarten top. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige rij voorbeelden met christmascards laten jullie weer zien!
    En van deze kaarten mogen er best genoeg gemaakt worden...
    Jacqueline, van harte gefeliciteerd met je winnende kaart!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Jaqueline met het het winnen van de challenge.
    Wat een prachtige kerstkaarteninspiratie DT dames, een leuke uitdaging weer het is zo leuk om weer met kerstkaartjes bezig te zijn.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige voorbeeld kaarten. Dames gefeliciteerd met jullie prijzen.
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige voorbeeldkaartjes !
    Ik heb ook een poging gewaagd en net mijn kaartje geplaatst.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende voorbeeldkaartjes hebben jullie gemaakt - stuk voor stuk pareltjes.
    Gefeliciteerd met de prijsjes Dames.
    Deze keer ben ik ook van de partij.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een schiterende kaarten ik heb ook net mijn kaartje geplaatst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gelukt om weer eens mee te doen! Het werkt zo aanstekelijk dus nu toch maar even tijd genomen om iets te plaatsen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke challenge, ben weer even gaan vintagen! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige creaties staan er weer op, ook ik heb mijn best gedaan en
    doe weer heel graag mee.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. lovely inspiration cards and great challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo ik wil op de valreep nog meedoen, maar ik krijg mijn kaart niet gelinkt, das jammer

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen