donderdag 3 december 2015

Challenge nr. 59 en random-winnaar 58

Goedemorgen allemaal....fijn dat jullie er weer zijn.
Ik wil graag alle deelnemers aan de afgelopen challenge bedanken voor hun bijdrage en dat ze de moeite hebben genomen om een beterschapskaartje te maken tussen alle kerstkaarten door.

Uit deze deelnemers hebben we natuurlijk een random-winnaar en dat is geworden.....

Nr. 17 Anita

Heel hartelijk gefeliciteerd en als je mij een mailtje stuurt dan is de prijs van http://www.kreatrends.nl/ voor jou.

Een nieuwe challenge....een nieuwe sponsor en deze keer is dat....


en wij mogen van Sandra een 10 pound voucher weggeven om iets leuks  te kopen in de webwinkel.....en reken maar dat er leuke dingen staan in die webwinkel....Ik spreek uit ervaring hahaha.



Wat gaan we deze keer eens maken......
Liesbeth heeft bedacht dat ze heel graag vintage wil zien met rose en kraft...
Daar kunnen jullie wel iets mee toch?
Om wat inspiratie mee te geven zijn hier de voorbeelden van het DT....

Jolanda


Anneke


Jacqueline


Marjan


Miranda


Nicolette


Plony


Liesbeth


Henriëtte

Het is weer een rijtje met van alles wat en haal je inspiratie uit de kaart die jou het meeste aanstaat....áls je inspiratie nodig hebt want natuurlijk heb je als eerste je eigen inspiratie die je kunt aanspreken......onze voorbeeldkaarten kunnen je misschien nog een klein zetje geven.

Deze challenge loopt tot 17 december 18.00 uur.......Ga er voor zitten zou ik zeggen en doe lekker mee.

Namens ons allen van WLVC wens ik iedereen een hele fijne dag .....liefs van Plony.


13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Anita met je prachtige prijs!
    En weer een hele leuke nieuwe challenge met schitterende voorbeeldkaarten.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf dat ik gewonnen heb!! Dankjewel! Ben er heel blij mee!
    Een mailtje heb ik al gestuurd naar je Plony.
    Ja dat was wel leuk om te maken ook tussen alle kerst kaarten door.
    Deze challenge is ook weer geweldig leuk! Met prachtige voorbeelden, erg gevarieerd, top dt team!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave voorbeelden!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    PS: ik hoop deze ronde weer mee te kunnen doen...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anita gefeliciteerd! Ik had zelf ook nog mee willen doen met de challenge, maar dat is niet meer gelukt. Hopelijk deze keer weer. Wat een leuke voorbeelden zijn er weer gemaakt. Mooi roze en craft!!!
    Groetjes, Lien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd Anita en prachtige voorbeeldkaarten dames.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartelijk gefeliciteerd Anita!
    En het Dt-team bedankt voor de mooie voorbeelden!
    Groetjes van Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Anita met je prijsje !
    wauw wat een leuke Challenge en zoveel mooie voorbeelden Dames !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sorry dames, ik kom niet naar jullie bloggies toe dit keer! Maar heb hier zitten genieten van jullie prachtige voorbeeld kaarten! Ik ga mijn best doen voor een roze kerst, haha
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Anita, jij kan lekker gaan shoppen .....
    Leuke challenge is er weer verzonnen en wat een mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Anita! Heerlijk zo'n sint/kerstkadootje te mogen ontvangen! Leuke challenge, Kraft met roze. Ik ga zeker mijn best weer doen. Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Anita! Heerlijk zo'n sint/kerstkadootje te mogen ontvangen! Leuke challenge, Kraft met roze. Ik ga zeker mijn best weer doen. Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love the challenge and the work of the DT are fabulous, I'll do a nice job inetar and participate.
    Thank you so much for everything!! :)

    BeantwoordenVerwijderen