zondag 3 januari 2016

Challenge nr. 61 en random-winnaar 60

Goedemorgen allemaal bij een nieuwe challenge op het WLVC-blog.
Een nieuwe challenge in een nieuw jaar waarin wij hopen dat wij jullie weer heel veel moois  kunnen laten zien maar waarin wij óók hopen heeeeeeel veel moois van JULLIE te zien .
Vintage is helemaal IN dus doe mee , maak kans op leuke prijzen en leer steeds weer iets bij wat het kaarten maken betreft. Daar zijn we voor hier in blogland om te leren en te genieten.

Wij gaan het dit jaar ietsiepietsie anders aanpakken.....
Als eerste gaat deze challenge een hele maand duren, dit om de dames van het DT even een beetje adempauze te geven na de drukke decembermaand.
Vanaf 3 februari gaan we wél gewoon weer 2 challenges doen bij WLVC máár.....de challenge van de 18e zal voortaan een KERST-challenge zijn. Omdat er toch steeds weer zoveel druk komt te staan op het maken van de kerstkaarten aan het einde van het jaar willen wij jullie gaan helpen door het hele jaar een kerstkaartje te vragen bij WLVC bij de challenges van de 18e.

Over naar de nieuwe challenge dan maar....niet vóór we de random-winnaar bekend hebben gemaakt van de vorige challenge.....

Nr. 10 en dat is Frosien , Hartelijk Gefeliciteerd!
Jij bent de winnaar van de prachtige prijs van http://www.mariannedesign.nl/.
Stuur mij even een mailtje met je gegevens als je wilt.
De top-3 van challenge 60 komt gewoon op de 10e en verder komt er deze maand nog iets extra's voorbij, houd het WLVC-blog  goed in de gaten.

Nu challenge 61..........
De sponsor is deze keer..
en dit is de prijs die jullie kunnen winnen...


De opdracht voor deze challenge is verzonnen door Henriëtte en luidt als volgt:
Alles (vintage) mag, áls er maar een kantje op zit/anything vintage goes.. with lace .
Wél een ECHT kantje en geen papieren randje uitdraaien en dat gebruiken....er moet een stoffen kantje op je creatie gebruikt worden.

Dat moet toch niet al te moeilijk zijn en het zou geweldig zijn om weer zoveel deelnemers te zien als bij de vorige challenge , óf nog meer want omdat deze challenge de hele maand duurt mogen jullie ipv 2 x nu 4 x meedoen.

Natuurlijk hebben wij ook nog inspiratie-voorbeelden voor jullie en zoals gebruikelijk als Anmacreatief de sponsor is, doet Judith een duit in het zakje door óók een heel mooi voorbeeld te maken voor onze challenge.

Als eerste dus Judith met een schitterende creatie....mét een kantje...



Jacqueline

Marjan

Chantal

Miranda

Nicolette

Plony

Liesbeth

Henriëtte

Jolanda

Anneke


Als dit geen inspiratie brengt dan weet ik het niet meer.....en allemaal mét een kantje.

Deze challenge loopt dus tot 2 februari 18.00 uur en wij zien jullie graag in het rijtje deelnemers staan.
Namens het voltallige team wens ik iedereen heel veel knutselplezier en een hele fijne dag.
Liefs van Plony.



32 opmerkingen:

  1. Wat blijven jullie toch allemaal ijverig, geweldige creaties!!!
    Frosien, gefeliciteerd!!!
    Gelukkig nieuwjaar, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Frosien! En wat een prachtige voorbeelden! Echt super!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige voorbeelden ! Ik ga lekker aan de slag !
    Goed idee om elke maand een kerstchallenge te houden ook !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb net mijn 2de link geplaatst maar ben vergeten 2 erbij te zetten en kan hem niet aanpassen of verwijderen, sorry !
      Groetjes
      Margo

      Verwijderen
    2. Geen probleem hoor Margo. Leuk dat je voor de 2e keer mee hebt gedaan.

      Verwijderen
  4. Mooie voorbeelden! Frosien Gefeliciteerd met je super prijs. Ik ga mijn best weer doen deze maand.gr miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Frosien gefeliciteerd, wat een goed idee om er een kerst challenge bij te doen, ipv... Mee eens!! Hihi.
    De voorbeelden zijn prachtig, ik ga weer meedoen, had ook even wat druk gehad. Dus begrijp jullie helemaal, ik ga mijn best weer doen.
    Prachtige voorbeelden, echt gaaf!
    Groetjes Aniota

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende creaties hebben jullie allemaal weer gemaakt Top. Jullie allemaal de beste wensen voor 2016. met veel creativiteit. IK geniet altijd van de prachtige werkstukken op dit blog. dank jullie wel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige voorbeelden en ik ga deze maand gelijk mijn goede voornemen in praktijk brengen en meedoen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd Frosien met je gewonnen prijs, je kaartje was ook nog eens heel mooi en lief!
    Jippy een kerst challenge erbij, hihi ... nou dat juich ik toe zeg!
    Jullie voorbeelden zijn stuk voor stuk weer toppers!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie voorbeelden zijn het weer zeg! Iedere keer kijk ik mijn ogen weer uit en probeer ik een variant te maken maar het wil me maar niet lukken.... Misschien deze keer dan? We zullen zien. Intussen geniet ik van jullie mooie voorbeelden.

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Frosien met je schitterende prijs!
    En wat een beauty's heeft het team gemaakt! Schitterend!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super dat ik dit gewonnen heb. Hier ben ik heel erg blij mee. Ik heb al een mailtje naar je verstuurd Plony. Ook deze keer zijn er weer prachtige voorbeelden gemaakt. Ze zien er allemaal superleuk uit en met deze opdracht, alle reden om weer mee te doen! Groetjes Frosien


    BeantwoordenVerwijderen
  12. gefeliciteerd Frosien!!
    Prachtige inspiratiekaarten en creaties dames, stuk voor stuk toppertjes!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd Frosien en wat heeft het team weer schittrende voorbeelden gemaakt. Leuk dat jullie maandelijks een kerstkaart vragen! Ik ga proberen om mee te doen! Iedereen nog een heel gelukkig, gezond en creatief 2016!!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat Frosien , supermooie voorbeelden !!
    Mijn vintage winterkaartje staat erbij .
    Liefs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi,ik ben nu volger maar weet niet hoe ik mijn kaart kan plaatsen.
    Ik heb geen eigen blog en snap het niet met de URL
    groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een schitterende voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt
    en wat zijn er al veel deelnemers die meedoen
    toch wil ik ook graag mijn kaartje mee laten doen dus heb hem geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mijn eerste deelname van het jaar is een feit! goede voornemen in praktijk gebracht. Was heel leuk om het te maken.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Eindelijk fut en inspiratie gevonden. Dank zij scrap and chat van Noor. Hopelijk blijft het een poosje, dan volgt er vlug weer eentje. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oeps...... sorry, nu sta ik er twee keer in. De 1e x pakte hij de foto niet, nog een keer en nu sta ik er 2 x in. Sorry.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi hoi, wat een mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt. Ik heb mijn kaartje geplaatst en de tweede is ook al bijna af! Komt binnenkort!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wat staan er al veel kaarten bij de uitdaging. Wat leuk voor jullie! Het is mij ook weer eens gelukt om een vintage kaart te maken. Doe weer graag mee. Leuk idee met kant op de kaart. Ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Vandaag een blog gemaakt en meteen meegedaan met deze challenge. Omdat ik dacht dat het niet lukte om mijn kaart te plaatsen staat hij er nu 3x in. Sorry. Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je een blog hebt aangemaakt en volger bij ons bent geworden. Ik heb de eerste twee kaarten (die je alleen naar je blog gelinkt had) verwijderd. De derde kaart was naar de blogpost van je kaart gelinkt, helemaal super. Die staat er nu gewoon nog bij. Succes!
      Groetjes Henriëtte

      Verwijderen
    2. Hoi Henriëtte, even wennen hoor zo'n blog maar ik heb mijn eerste kaart nu wel goed geplaatst (nr 96). Volgens mijn is mijn kaart nr 78 niet goed gelinkt. Groetjes Caroline

      Verwijderen
  23. Helemaal super al die prachtige en verschillende DT voorbeelden dames!
    Ik doe graag weer mee!
    Fijne creatieve week allemaal!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow, wat een prachtige voorbeelden en nog eens WOW wat een hoop deelnemers!!! AL over de 100!!
    groetjes
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb mijn kaartje erbij gezet, alleen staat er per ongeluk een 2 bij van tweede kaartje, maar het is mijn eerste kaartje,
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beautiful projects! So glad I discovered this challenge!

    BeantwoordenVerwijderen