woensdag 10 februari 2016

De top-3 van challenge nr. 61

Goedemorgen,

We zijn weer een week op weg met onze nieuwe challenge en dat betekent dat we tussentijds de top-3 van de vorige challenge voor jullie hebben.

Heel veel inzendingen dus dat was een flinke kluif maar we zijn er uit.....

Nr. 1 is geworden......Anneke met een prachtige kaart met dubbele tag


Nr. 2......Martine en zij maakte een heel mooi vintage note-boekje...


 en tenslotte nr. 3....Dorthe met een hele mooie shabby chic kaart..


Wat een prachtige creaties dames......hartelijk gefeliciteerd met jullie winnende bijdrages aan onze challenge en de badge is voor jullie om mee te nemen naar jullie blog...


Zoals jullie gewend zijn is er ook nu weer een prijs voor de winnaar van deze top-3 en deze is beschikbaar gesteld door...


en zij hebben gezorgd dat de volgende prijs mag worden weggegeven aan jou Anneke....


Stuur mij even een mailtje als je wilt met je gegevens....

Dan is bij deze de eerste top-3 van 2016 weer een feit .
Doe mee met de lopende challenge en wie weet is er voor jou de volgende keer een prijs.

Namens ons allen wens ik iedereen een hele fijne dag.
Lieve groetjes van Plony

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames met jullie prachtige top 3 creaties!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd dames.
    Groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met de top 3 dames, terechte winnaars , ze zijn prachtig!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat leuk ik zit bij de top 3 en laat ik nou winnaar zijn
    dit had ik echt niet verwacht
    ik zal straks gelijk een mailtje sturen met mijn gegevens
    ook de andere dames gefeliciteerd

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dames gefeliciteerd met jullie schitterende creatie !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauww hoe tof zeg een top 3 plaatsje ook een dikke proficiat aan Anneke en Dorthe
    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen