woensdag 18 mei 2016

Challenge 69 en random winnaar 68

Goedemorgen allemaal,

Het is vandaag de 18e dus dat betekent weer een nieuwe challenge op het WLVC-blog.
Vóór we daar verder op in gaan eerst even een mededeling...
Door omstandigheden heeft Nicolette helaas te kennen gegeven ons team te willen verlaten.
Wij hebben uiteraard alle begrip voor de beslissing van Nicolette maar zullen haar heel erg gaan missen in ons team. Dankjewel meis voor alles wat je hebt gedaan voor WLVC en voor je prachtige creaties die we altijd graag hebben bewonderd.
Op dit moment gaan we nog even geen nieuw DT-lid aantrekken maar het zou zomaar kunnen dat we na de zomervakantie eens op zoek gaan. Wie weet.....

Dan over naar de random-winnaar van de afgelopen challenge en dat is geworden.....


Nr. 21 Ela.....
Heel hartelijk gefeliciteerd....je mag met mij contact opnemen om je prijs te claimen die door onze sponsor 't Scraphuis beschikbaar is gesteld.

Nu is het dus echt tijd voor de nieuwe challenge en deze keer hebben we als sponsor...

 en de volgende prijs is beschikbaar gesteld....


Het is weer prachtig.....

De opdracht die we de komende weken voor jullie hebben luidt:
Maak een vintage kerstkaart/creatie met BLING BLING.....Vintage christmas with Bling bling
Laat het maar glimmen....kom maar op met die glimmers en glitters.....

Natuurlijk hebben de dames van het DT ook weer hun uiterste best gedaan en dit zijn de voorbeelden om jullie een beetje van inspiratie te voorzien.

Jolanda


Anneke


Jacqueline


Marjan


Chantal


Miranda


Plony


Liesbeth


Henriëtte

Wat zijn ze weer mooi....de meiden hebben weer enorm hun best gedaan en dan is nu de beurt aan jullie om ons versteld te doen staan. De challenge loopt tot 2 juni 18.00 uur....zet hem op dames.
Zoek je plaatjes.....rechts bij de pagina's onder het kopje "vintage Plaatjes"...elke challenge nieuwe.
Zoek je tips om je kaart vintage te maken....onder het kopje "Wat willen wij zien bij WLVC"...

Je kunt ook nog steeds meedoen voor de 600 volgers candy...die kun je >>Hier vinden...

Dan wensen wij van WLVC iedereen een hele fijne dag en heel veel knutselplezier.
Liefs van Plony

16 opmerkingen:

  1. Wat is het weer genieten van jullie mooie voorbeelden DT.
    Ik ga mijn bling bling maar eens zoeken!
    Ela van harte met je mooie random prijs hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Ela.
    En wat een mooie voorbeeldkaarten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ela gefeliciteerd !!! Super mooie voorbeeldkaartje weer van het team, dank jullie wel !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtiggg dames, en Ela gefeliciteerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Ela!
    En wat een schitterende voorbeedkaarten!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige voorbeeldkaarten!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd aan de winnaar en schitterende voorbeeldkaarten/projecten DT
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh jippie, ik heb de random prijs gewonnen! Ik ga je mailen Plony. Wat een mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt, toppertjes. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nicolette, jammer dan je WLVC verlaat! Veel succes met alles wat je doet en bedankt voor je inspiratie. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn weer prachtige vintage kaarten Dames top hoor !!
    Gr Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ela proficiat met je prijs!!!En wat ene prachtige creaties zijn er al weer gemaakt met de nieuwe challenge.Bling bling,ik hou ervan,dus ik ga er lekker mee aan
    de slag hoor.Groetjes emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige voorbeeldkaarten, leuk onderwerp: bling-bling, ik heb mijn kaart geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat hebben jullie als team schitterende kaarten gemaakt! top. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo. Het team heeft zoals altijd weer schitterende kaarten gemaakt YTOP! ik hou ook erg van vintagekaarten... maar het lukt me niet altijd. tijd....... nu is het me eindelijk weer eens gelukt. Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige voorbeeldkaarten dames DT , mijn
    kerstkaart staat er ook bij met blingbling in de strik.
    Fijne avond van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige voorbeelden en reminders. Ik doe graag mee met deze leuke challenge. Kaartje staat erbij.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen