dinsdag 10 mei 2016

De top-3 van challenge 67

Goedemorgen allemaal.....

Ik denk dat jullie weer heeeel nieuwsgierig zijn wie wij als DT hebben gekozen tot top-3 winnaars van challenge 67.
Ik ga het dan ook maar snel bekend maken.

Nr. 1 is geworden Marieke


2 is Astrid


en tenslotte nr. 3 José


Wat een schitterende kaarten dames....geweldig gedaan!

Voor jullie natuurlijk de WLVC-badge om  mee te nemen..


en er is een sponsorprijs voor Marieke, beschikbaar gesteld door...

een waardebon van 10 euro mag door jou worden besteedt Marieke.
Neem even contact met mij op om je prijs te claimen.

Dit was het weer voor vandaag.....doe mee met de lopende challenge, het kan nog tot 17 mei 18.00 uur....Vintage met muziek is de opdracht. heel veel knutselplezier.

Namens ons allen bij WLVC wens ik iedereen een heerlijke dag, xxx Plony

14 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Dames met de top 3 !!
    Gr Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ik in de Top 3 sta. Marieke gefeliciteerd met je prijs en José met je 3e plaats.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames! Prachtige kaarten.
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd dames met jullie mooie top 3 notering!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames,hele mooie kaarten hebben jullie gemaakt zeg!!Groetjes emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk! Super bedankt designteam, ook gefeliciteerd voor de andere dames!

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig dames, van harte! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd dames !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O geweldig, ik sta in de top drie, bedankt, ga de badge op mijn blog zetten.
    De andere dames ook gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd dames met jullie prachtige kaartjes!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd dames met jullie prachtige kaartjes!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen