dinsdag 18 oktober 2016

Challenge 77 en random-winnaar 76

Goedemorgen allemaal en heel hartelijk welkom weer bij WLVC waar we vandaag  starten met een nieuwe challenge.
De afgelopen challenge met als thema vintage angels was niet heel erg populair maar we zijn blij dat er toch nog hele mooie creaties zijn ingeleverd.
Uit deze mooie bijdrages heeft de random een winnaar gekozen en dat is geworden.....


Nr. 18.....Aukje

Heel hartelijk gefeliciteerd en als je mij even een mailtje stuurt om je prijs te claimen dan ga ik contact opnemen met Gerda van http://www.gerdas-hobbyshop.nu/ en kun jij binnenkort gaan shoppen in de webwinkel van Gerda.

Dan gaan we door naar de nieuwe challenge....

Sponsor deze keer is....


en dit is de mooie prijs voor de winnaar van challenge 77...



Wat moet je doen om deze prijs te kunnen winnen......?????

Thema voor deze challenge is : Vintage kerstkaart met roze als hoofkleur...
Theme for the new challenge is: Vintage pink Christmas.

Ons DT is er weer voor gaan zitten en dit is het resultaat van het harde werken van de dames.....

Liesbeth


Henriëtte


Jolanda


Anneke


Jacqueline


Marjan


Chantal


Miranda


Plony


Odette

Lekker roze zo al die kaarten op een rijtje hahaha.....ik hoop maar dat jullie van roze houden.
Wij hebben in ieder geval ons best gedaan voor jullie en ik hoop dat de inspiratie is opgewekt bij jullie voor het maken van een mooie roze VINTAGE kerstkaart.
Deze challenge loopt tot 2 november 18.00 uur.....heel veel freubelplezier.

Namens ons allemaal bij WLVC wens ik iedereen een heerlijke dag en tot ziens op jullie blog.
xxx Plony

14 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik gewonnen heb!
    Groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Aukje!
    En wat een schitterende roze voorbeeldkaarten heeft het team gemaakt!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aukje gefeliciteerd

    Prachtige kaarten dames, de kleur
    is niet missen hihi

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aukje Gefeliciteerd en dames jullie hebben weer super mooie en prachtige creaties gemaakt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Aukje en we gaan weer voor de nieuwe ronde...eens even denken...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aukje gefeliciteerd en weer mooie voorbeeld kaarten van het team

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat Aukje , prachtige inspiratie kaarten DT dames.
    Mijn nieuwe kerstkaart in pink staat er tussen hoor.
    Fijne dag en succes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten, ik ga nu echt weer eens meedoen, moet lukken! Aukje van harte met de mooi prijs. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaarten staat er al bij!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo dames.
    Mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt. ik heb mijn kaart ook geplaatst... en wel als 13e nou maar hopen dat mij dat geluk brengt.
    Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo. Het is altijd genieten op dit blog want jullie maken altijd prachtige kaarten. Het is mij weer eens gelukt om mee te doen bij de uitdaging. Ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke challenge met prachtige voorbeelden. Doe graag hieraan mee en mij kaart erbij gezet.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De mijn is geplaatst, vond het een leuke uitdaging een roze kerstkaart

    BeantwoordenVerwijderen