vrijdag 25 november 2016

De top-3 van challenge 78

Goedemorgen allemaal. Fijn dat jullie weer langskomen op ons blog.
Vandaag is het tijd voor de uitslag van de top-3 van challenge 77 waar we vroegen om een Vintage kaart met een lief plaatje er op.
Wat zijn er een hoop lieve plaatjes te vinden en wat hebben jullie er prachtige kaarten mee gemaakt.
Het was weer een hele klus om daar de mooiste 3 uit te kiezen maar..... het is ons gelukt!
Hier zijn ze!

Nummer 1: Marlies

Nummer 2: Tone K.

Nummer 3: Caroline 
 
Stuk voor stuk weer prachtige kaarten.
Gefeliciteerd dames, de WLVC-badge is voor jullie.


Natuurlijk hebben we weer een mooie prijs voor de winnaar van deze top-3, beschikbaar gesteld door:




Marlies, als jij Plony een mail stuurt met je gegevens dan komt deze prijs jouw kant op. 



Dan wijs ik jullie nog even op de lopende challenge waarbij we vragen om een Vintage kerstkaart met een plaatje met kinderen. Ga er nog even lekker mee aan de slag zou ik zeggen, de challenge sluit op 2 december 18:00 uur.
Veel knutselplezier en een fijne dag verder.
Groetjes Henriëtte

10 opmerkingen:

  1. O wat leuk zeg dat ik in de top 3 sta. Heel erg bedankt! En gefeliciteerd Marlies en Tone voor jullie prachtige kaarten!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, dacht dat deze challenge nog een week liep..en ben dus te laat met het plaatsen van mijn kaart want die wilde ik morgen pas plaatsen ;-) Jammer..

    Hartelijk gefeliciteerd dames.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie gekozen top 3 weer en Marlies, Caroline en Tone van
    Harte Gefeliciteerdmet deze mooie opsteker! Fijn weekend allemaal!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk dat ik nr 1 sta in jullie top drie, ik ben vereerd! Ik zet jullie logo meteen op mijn blog en mail Plony. Caroline en Tone ook gefeliciteerd, prachtige creaties!
    Bedankt en een fijn weekend, die van mij begint goed. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte Marlies met mooie prijs en Tone en Caroline jullie mogen ook troslts zijn op jullie mooie kaartjes. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte Marlies met mooie prijs en Tone en Caroline jullie mogen ook troslts zijn op jullie mooie kaartjes. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dames met jullie mooie top 3 notering!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd dames meter Julie mooie creaties

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd dames meter Julie mooie creaties

    BeantwoordenVerwijderen