vrijdag 2 december 2016

Afscheid....

Goedemorgen allemaal hier op het vintageblog...
Morgen zal de laatste challenge zijn die we gaan verzorgen voor jullie bij WLVC.
Ja...je leest het goed....de allerlaatste.....Met pijn in mijn hart zit ik dit te schrijven maar ik heb deze beslissing afgelopen zomer al genomen en het is echt waar....ik ga er mee stoppen.
Er zijn diverse redenen waarom ik deze beslissing heb genomen en het is moeilijk uit te leggen maar ik wil weer heel graag terug naar mijn hobby zoals ik het leuk vond. Het is best pittig om je eigen challengeblog te hebben....en het dan ook nog goed te willen doen.Een eigen challengeblog kost heeeeel veel tijd en die tijd wil ik...en soms moet ik...anders in gaan vullen. Ik heb heel wat moeten slikken de afgelopen jaren....en het is genoeg geweest. Je ziet de gang naar FB plaatsvinden en gelukkig hebben wij enorme trouwe deelnemers maar....er komen ook bijna geen nieuwe meer bij. FB heeft kortere lijntjes en is makkelijker in deze tijd waarin alles snel moet gaan. Ik heb het met heel veel plezier de afgelopen jaren allemaal gedaan en zonder alle geweldige sponsors had ik het nooit zo kunnen doen dat er altijd meerdere prijzen konden worden uitgereikt. Mijn dank naar de sponsors is heeeeeeel groot....ze waren er gewoon ALTIJD.
Laten we ook de dames uit het DT niet vergeten...die er waren en die er nog steeds zijn....Zij hebben belangeloos altijd hun prachtige voorbeeldkaarten voor jullie gemaakt en ik vind dat dank hier zéker op zijn plaats is. We gaan het missen met elkaar maar zullen elkaar zeker blijven volgen.
Dan natuurlijk nog de deelnemers.....Wat hebben jullie je best gedaan.....voor jullie gaan we dan ook van december nog een geweldige maand maken met hier en daar misschien nog wel een verrassing.
We zijn met heel veel enthousiasme begonnen en zullen december nog heel enthousiast toe werken naar het einde van WLVC. Morgen begint de nieuwe challenge...die zal de hele maand gaan duren en jullie gaan ons nog heel veel zien in december.
Nogmaals hartelijk dank aan iedereen die ook maar iets heeft betekend voor WLVC ....én voor mij....Ik ben gaan houden van jullie en ga dit absoluut missen...Ik denk dat ik stiekem een traantje ga laten als de allerlaatste blogpost er op komt te staan maar....vol enthousiasme ga ik verder....
Jullie gaan me zeker nog zien in DT's en niet te vergeten op FB waar ik de groep Vintage and More open houd. Ik ga niet weg....maar wél met het WLVC challengeblog.

Natuurlijk hoop ik dat jullie nog massaal gaan meedoen aan onze allerlaatste WLVC challenge die morgen van start gaat......Laten we met elkaar een feestelijk einde maken aan dit toch wel unieke vintage challengeblog.

Heel graag tot morgen.
xxx Plony

41 opmerkingen:

  1. Oh Plony wat een droevig nieuws ! Dit blog is inmiddels een vaste waarde geworden in blogland ! Ik begrijp wel dat er ontzettend veel werk in kruipt maar je mag met trots terugkijken naar een prachtige realisatie ! Niet iedereen slaagt erin om zoiets succesvol te doen ! Dankjewel voor de fantastische challenges en al het moois dat we hier en dankzij de challenges in onze leeslijst, konden zien voorbijkomen !
    Ik ga meteen even op FB kijken en doe zeker mee met de challenge !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je stopt met deze blog...heb altijd met heel veel plezier en graag meegedaan Plony. Ik begrijp je beslissing ook.
    Ik wil je dan ook hartelijk bedanken voor alle mooie challenges en prachtige voorbeelden.
    Ook wil ik graag de andere dames bedanken voor de prachtige voorbeelden.
    Groetjes
    Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind het enorm jammer Plony, maar ik snap je beslissing best wel hoor!Ook ik wil je bedanken voor alle moeite die je gedaan hebt!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook al zijn mijn creaties nooit vintage ik volg deze blog graag. Super wat iedereen maakt. Jammer dat het stopt maar ook begrijpelijk. Ik hoop voor jullie op veel ' laatste' deelnemers maar dat komt vast goed. Groeten Miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan begrijpen dat je een dergelijke beslissing moet nemen, maar wat jammer voor blogland. Al ben ik niet een vaste deelnemer, ik vond het altijd genieten om bij jullie op blogbezoek te komen!
    FB vind ik zo vluchtig, ook moeilijk om achteraf nog eens iets te willen bekijken of zo...
    Veel sukses met alles!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O dat is jammer! Er kwamen/komen erg schitterende kaarten voorbij gemaakt door het DT, als door de andere dames!
    Hartelijk bedankt voor alles en tot ziens/kijks op FB!
    Het is een hele moeilijke beslissing voor jou geweest,om deze stap te zetten! Succes met alles!
    Groetjes van Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Plony, heel jammer dat je stopt, hoezeer ik het ik begrijp. Er stonden altijd zulke mooie kaarten van jou en het team. Gelukkig zie ik die kaarten nog wel op andere blog en inderdaad op facabook.
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat jammer Plony. Ik vind het altijd een heel leuk Blog met prachtige creaties. Heel begrijpelijk ik wens jouw en je teamleden heel veel succes met wat jullie verder gaan doen en natuurlijk blijf ik je FB pagina volgen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh wat jammer Plony deze zag ik helemaal niet aankomen.
    Ik heb even twee keer moeten lezen maar begrijpen doe ik het wel.
    ik wil jou en je team bedanken voor al die tijd die jullie in dit mooie blog hebben gestoken.
    en natuurlijk bedanken voor de prachtige voorbeeldkaarten die hier altijd voorbij kwamen.
    Ik heb hier zelf heel veel geleerd en ben het ook zo leuk gaan vinden om vintagekaarten te maken dus ik ga jullie zeker missen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh no! I'm so sorry to hear that you are closing the challenge. I've loved it so much! The creations have been so gorgeous and inspirational, they will be missed a lot ;(
    All the best to you and happy crafting in the future :D
    Regards, Minna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh dat is ontzettend jammer Plony! Het stimuleerde me elke keer weer om uit mijn comfortzone te gaan.
    Heel veel succes met alles wat je verstaat onder 'terug naar je hobby gaan'. De druk van het bijhouden en hebben van een eigen challengeblog valt daar onder, begrijp ik.
    Helaas zul je me op FB niet vaak zijn, vind ik veel te onpersoonlijk en vluchtig.
    We zien elkaar op onze eigen blogs hoop ik nog wel.
    Groetjes en een fijne, goede en leuke laatste maand van WLVC gewenst!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend jammer dat jullie gaan stoppen. Jullie hebben altijd zulke leuke opdrachten en mooie prijzen van de sponsors die jullie mogen weg geven. Echt super jammer ik vond het altijd super leuk om mee te doen met de challenge. Maar ik kan het ook heel goed begrijpen. Ik heb dan geen challenge blog maar ik maakte op een gegeven moment alleen nog maar kaarten om aan challenges mee te doen en kocht bepaalde spullen zodat ik met challenges mee kon doen. En daar ben ik mee gestopt dus ik ik snap wat je bedoeld. Heel veel succes en kom je vast nog verder tegen op facebook.
    Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een moeilijke beslissing zal het geweest zijn....Ik begrijp het echter wel heel goed Plony, ik heb geeneens tijd om mijn eigen blog en alles wat daar omheen bij komt kijken bij te houden. Het is tijdrovend en als ik zie wat je hiernaast ook allemaal doet dan is het heel begrijpelijk. Jammer maar geniet vooral van alles wat je het liefst doet, dat is het allerbelangrijkste!! Jouw creaties en die van het DT team zullen we kunnen blijven volgen, dus dat moois hoeven we dan niet te missen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zal dit challenge blog heeeeeel erg gaan missen, deed zo graag mee, maar hou ook zo van vintage en die challenge blogs zijn er niet veel! Ik snap je beslissing heel goed Plony en weet hoe enorm veel werk erin zit om een challenge blog bij te houden en het iedereen naar de zin te maken en ook nog eens belangeloos! Voor het DT zal het ook enorm wennen zijn en wat heb ik veel plezier beleefd aan al die prachtige voorbeeld kaarten en creaties! Ik hoop jullie allemaal nog tegen te zullen komen in blogland, want ben geen face book fan! Ik kijk heel erg uit naar...snik...de laatste challenge morgen en ga er nog een maand volop van genieten!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ontzettend jammer, maar oh zo begrijpelijke! Het kost enorm veel tijd en energie om het allemaal maar even te doen en inderdaad wat Gerrie zegt belangeloos! Ik ben één van de nieuwere kijkers en heb door dit Challenge blog juist het vintage ontdekt ik zal het dan ook enorm missen, helemaal omdat het me uitdacht anders te denken dan anders! Plony en het designteam ontzettend bedankt voor alles!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Plony, ondanks dat de vintagekaarten heel ver uit mijn comfortzone liggen, mocht ik heel graag jullie creaties bewonderen. Uit eigen ervaring weet ik dat bloggen heel veel tijd en energie kost en soms wil je deze even aan iets anders besteden. Ik dank jou en het DT team voor alle mooie dingen, maar wens je ook alle goeds voor de toekomst en geniet van alles wat er op je weg komt!En we zullen zeker nog mooie creaties van jou zien, daarvan ben ik overtuigd!
    Lieve groet,
    Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jammer dat je ermee gaat stoppen Plony, maar ik kan het wel begrijpen. Het vergt veel tijd en energie.
    Ik zal de mooie vintage creaties gaan missen van het DT. Ik hoop in ieder geval met de laatste Challenge mee te kunnen doen en blijf jouw eigen blog volgen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit had ik nooit verwacht Plony dat je zou gaan stoppen. Jullie waren zo'n enthousiast blog met ontzettend mooie voorbeelden waar denk ik ontzettend veel deelnemers jaloers op waren. Heel heel erg jammer maar natuurlijk moet je ook aan jezelf denken en doen wat het beste is voor jezelf. Wie weet wil iemand dit wel gaan overnemen en wat zou dat leuk zijn? We blijven jou natuurlijk volgen met al je mooie creaties. Dank voor alles wat je hebt betekend voor blogland. Persoonlijk vind ik facebook helemaal niets aan en zeker niet om je kaarten op te plaatsen zeker niet als je ook nogeens ziet dat sommige hun kaarten er wel vier of vijf keer opzetten omdat ze in heel veel teams zitten.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hè echt waar? Dat is jammer. Ik heb nog niet eens een jaar een eigen blog maar vond dit zo'n leuk blog om te volgen en om mee te doen. Altijd van die prachtige creaties! Kan me je beslissing heel goed voorstellen. Bedankt voor je mooie creaties ook de rest van het team! Ik ga je zeker op fb proberen te vinden hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik mest toch even twee keer kijken naar de titel...afscheid. Ohhh wat vind ik dit jammer zeg! Maar begrijp het maar al te goed! Je hebt helemaal gelijk wat je hier schrijft! Ik deed dan wel niet altijd mee, maar genoot met volle teugen van dit geweldig blog. Gaan dan ook volop genieten en meedoen met de laatste challenge hier.
    Maar begrijp je keuze! Je moet je hart volgen hoor Plony en dat doe je! Ik ga nog geen dankjewel voor alles zeggen want het is nog een maand. Ben wel blij dat het op FB door gaat om alle het leuks te mogen bewonderen.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Plony,
    Weet niet heel goed wat ik moet zeggen maar je beslissing is heel begrijpelijk ik hoop alleen dat iedereen nu post op vintage en more zodat we toch alles. Kunnen bewo deren!
    Liefs Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oei Plony, dat is schrikken! Ik weet hoeveel tijd erin gaat zitten als je alles goed wilt doen en ik weet zeker dat jij iemand bent die voor 100% gaat: niet meer en en niet minder. Dus ik kan je beslissing goed begrijpen.
    Je hebt me enorm geïnspireerd met je blog, alhoewel ik vaak geen tijd had om vintagekaarten te maken. Ik heb heel veel opgeslagen in een speciale map en als ik weer tijd over heb duik ik erin om inspiratie op te doen. De map zit goed vol....!
    We zullen je prachtige kaarten vast op meer 'adressen' kunnen bewonderen en ik kijk er naar uit om je daar tegen te komen. Heel veel succes met alles wat je doet en vooral:BEDANKT voor al het moois van de afgelopen jaren!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Plony,

    Zo lang doe ik nog niet mee aan je challenges maar als ik je verhaal zo lees is het heel duidelijk. Natuurlijk is het jammer, voor jou, je team en ook voor ons allemaal als deelnemers. Wel hoop ik dat we je werk regelmatig zullen zien.

    Succes en sterkte.

    Dikke knuffel, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ach wat is dit jammer. Zo'n mooi blog met altijd schitterende kaarten. Ik begrijp je beslissing zeker wel. Veel succes voor iedereen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ook ik loop er over na te denken om met het blog te stoppen, ik heb geen wedstrijdblog en langggggg niet zoveel werk te verzetten als jij.
    En toch kom ik heel veel dagen in de week tekort dus ik kan het heel goed begrijpen. Ik geef ook liever even een antwoord op FB helaas, ik denk dan dit is sneller en heb ik meer vrienden te pakken. Het ga je goed ik blijf je volgen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nééé, auw dit vind ik erg Plony. Dit mooie populaire blog met altijd leuke challenges en prachtige creaties gaat stoppen. Jeetje, stom facebook, snel,snel,bah. Ik snap je wel hoor maar o wat vind ik het erg. Blijf je zelf nog wel mooie vintage creaties ook op blogger posten? Ik hoop het van harte, het is waarschijnlijk heel stom maar ik word er een beetje verdrietig van :(
    Natuurlijk volg ik tot het eind....
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh, dat is ontzettend jammer! Ik vond dit altijd één van de leukste challenge blogs! Ik begrijp het wel, want het kost veel tijd zoiets te verzorgen. Tja...FB, dit zie je steeds meer gebeuren, maar ik vind het helemaal niks!
    Hartelijk dank aan jou en alle andere medewerkers voor al jullie inspanningen !!
    Groetjes, Inny

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Plony ohhh maar ik begrijp het hoor er komt inderdaad heel veel tijd bij kijken FB dat is toch niet het zelfde hoor !!
    Maar je moet op de eerste plaats aan jezelf denken en doen wat je graag doet! vind het echt heel jammer want het was een schitterend challenge blog we zien elkaar nog wel in blogland fijn weekend liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat jammer Plony, maar wel begrijpelijk.
    Ik hoop voor je dat je nu wat meer tijd en rust voor jezelf overhoudt
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel erg jammer Plony, maar ik begrijp je beslissing heel erg goed, ook ik blog nog zo weinig, vanwege dat het teveel energie vreet. Maar blijf je zeker volgen op FB hoor, daarvoor zijn alle creaties van jou en ook het DT te mooi.
    Lieve groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. oooooooo ik zit hier bijna tehuilen had zo'n mooi verhaal op geschreven zet blogger het er niet neer. ...........Kijken wat ik nog weet.
    Ik begon met mijn maag draait als ik dit lees want ik weet dat je dit heel graag doet.
    Ik vind het heel jammer maar kan het begrijpen ...ik ben zelf nu op facebook begonnen met de kerst en volgen jaar de maandelijkse challenges.
    Misschien zie ik je daar wel een kaart als vintage ch.
    Ik heb altijd met heel veel plezier naar deze blog gekeken en nog steeds en met de laatste challenge zal ik zeker meedoen.
    Kon niet altijd meedoen door de kaarten die ik moest maken.
    Je DT dames hadden ook altijd prachtige projecten.
    Ik wil je dan ook veel sterkte wensen met de laatste challenge.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ohhh wat vind ik dit jammer, maar ik begrijp wel qua tijd. Op Facebook zul je mij voorlopig niet zien. Ik vind het niets. Wil jou en dames bedanken voor de prachtige creaties en alle tijd die er ingestoken is.

    Hopelijk blijf je wel bloggen.

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  33. O, wat jammer Plony, ik was verknocht aan dit blog, mag graag naar jullie prachtige creaties kijken, inspiratie opdoen en meedoen met de challenges. Bedankt voor alle tijd en inzet, ook voor de dames van het DT. Ik ben helaas geen fan van challenges op FB.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Im so sorry to read this Plony, but understand of course. You, the wonderful design team and this lovely challenge will be missed! Nicola x

    BeantwoordenVerwijderen
  35. o neeee... wat vind ik dat jammer, maar ik begrijp je redenen wel. Het bloggen kost heel veel tijd, en soms is het tijd om een stapje terug te doen. Ik kwam heel graag elke weer maar weer een bezoekje brengen aan jullie prachtige blog, je weet vintage is helemaal mijn stijl. Ik ga het vreselijk missen dat zo wie zo....... Dank je wel voor alle mooie dingen die jullie hier hebben laten zien, het bracht ons veel inspiratie. Nogmaals dank voor alles!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hè Plony, wat vind ik dit jammer om te lezen meis....
    Jij bent wel degene die het Vintage op de kaart hebt gezet. Wat moet dit een zware beslissing zijn geweest, maar hopelijk kan je rust vinden in je besluit.
    Ik vroeg me wel eens af waar jij je tijd en energie vandaan haalt... Je bent zo actief op facebook en in allerlei DEsign Teams, dat ik me wel eens af vroeg hoelang jij dit vol ging houden.
    Ik wil jou en je meiden van het DT ontzettend bedanken voor jullie enthousiasme en inzet om er iedere 14 dagen weer een feestje van te maken!!
    Het ga jullie goed en we zien elkaar vast nog op blog/facebook.

    Dikke knuffel voor jullie allemaal!
    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ach Plony hier kijk ik zo van op en het is een slag voor heel veel trouwe volgers en deelnemers die dol op vintage zijn want het was een super blog met schitterende inspirerende voorbeelden. Op het moment doe ik helemaal niks op hobby/bloggebied maar hier moest ik gewoon op reageren! Dat het tijd vreet daar kan ik over meepraten en jij doet nog zo veel meer dan alleen dit challengeblog en dan gaat het toch een keer ergens wringen als je alles voor 200% wilt doen. Heel verstandig dat je dus een moeilijke keuze hebt doorgezet maar het zal een grote leegte in blogland achterlaten. Ik vind het meer dan treurig dat in deze tijd waarin alles snel snel snel moet de mensen de voorkeur aan FB en een onpersoonlijke like geven dan dat ze de moeite nemen een leuke reactie achter te laten. Ik moet er dus ook niks van hebben en hoop van harte dat je creaties ook nog gewoon in blogland te zien zullen blijven!
    Hoe dan ook: een dikke pluim voor het gedane werk waar je zo veel mensen een groot plezier mee hebt gedaan!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Dag Plony & Team ,
    Met heel veel tranen in de ogen heb ik de tekst tweemaal gelezen kon het haast niet geloven en aan de andere kant begrijp ik plony ....
    Maar toch het doet heel veel pijn dit te lezen ik was bij de heel eerste al tijd trouw aanwezig op deze prachtige vintage blog en het is precies dat ik jullie nu allemaal verlies gedaan ..... het doet heel veel pijn dit te lezen !
    Sta volledig achter je besluit Plony ik kan je begrijpen hoe veel energie en tijd je erin steekt wens Plony en het ganse dt team heel veel succes in hun verdere activiteiten ! Het is geen afscheid want ik volg jullie verder op Facebook en blogs ... Lieve Groeten Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oh Plony, wat een verdrietig nieuws, ontzettend jammer! Jij hebt met dit blog naar mijn idee vintage op de kaart gezet, het heeft mij in ieder geval erg geïnspireerd met vintage bezig te gaan. Maar ik snap het best Plony, dit kost ontzettend veel tijd, zelfs al doe je het voor je lol. Ik werk 4 dagen, huishouden, sport etc, ook ik kom tijd te kort en dan wil je die spaarzame tijd even lekker met je hobby bezig zijn. Op FB zul je me niet zien, heb niet eens een account en vind het echt een te vluchtig en onpersoonlijk (sorry voor de FB liefhebbers) medium. Maar ik blijf jou en het team zeker volgen! We gaan nog even genieten deze laatste maand. Lieve groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Dat is echt schrikken Plony....wat jammer dat er een eind komt aan deze leuke challenge...ik heb er met veel plezier aan meegedaan al was het niet precies elke maand...maar heb vele schitterende creaties bewonderd telkens weer...Het is jouw besluit en dat begrijp ik zeker ...ook in jouw week zitten maar 7 dagen en dan is er nog zoveel meer wat jouw aandacht vraagt...
    Ik heb beperkt facebook, al wordt dat wekelijks wel een beetje uitgebreid hier en daar...
    Ik ga nu zeker jouw pagina volgen ....en natuurlijk ook je blog want ik wil niet je prachtige creaties missen, het geeft mij telkens weer inspiratie...alleeen dat schitterend kleurwerk zal ik nooit onder de knie krijgen....Dank je wel Plony voor al die jaren dat je je zo ingezet hebt om dit challengeblog tot zo een succes te maken
    Ik wens je veel succes met alles wat je onderneemt in de toekomst en met de laatste challenge ga ook ik zeker meedoen...

    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Aah, Plony, wat vind ik dit naar om te lezen. Je hebt je inderdaad met ziel en zaligheid ingezet voor je eigen prachtige challengeblog. Designteamleden aantrekken, reageren op alle creaties, sponsors regelen, blogberichten klaarzetten en alles wat er nog meer bij komt kijken. Ik heb met veel plezier (al was het maar kort) deel uit gemaakt van jouw clubbie meiden en veel inspiratie opgedaan van alle creaties die er voorbij kwamen.

    Ik snap je keuze. Er ging zeker weten heel veel tijd in zitten. Je hebt het fantastisch gedaan. Gelukkig dat de FB-pagina blijft bestaan en volgers zijn wel van elkaar, dus we hoeven elkaar niet te missen!

    Succes met de laatste challenge (ik ga proberen mee te doen) en tot ziens op FB, in blogland of in 'real life'.

    Liefs, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen