dinsdag 20 december 2016

Wie zetten we vandaag in het zonnetje???

Goedemorgen allemaal.....

We zijn nog steeds in de dankjewel-stemming en vandaag willen we dankjewel zeggen tegen......

Maartje van http://maartjemes.blogspot.nl/

Maartje is een hele lieve trouwe volgster van WLVC en heeft ook regelmatig mee gedaan aan onze challenges.
Een paar kaartjes van Maartje vandaag in het zonnetje hier op ons vintage blog....




Supermooie kaarten Maartje en met heel veel liefde en plezier gemaakt.

Dankjewel voor alles wat je de afgelopen jaren met ons wilde delen en als dank is de volgende prijs voor jou......beschikbaar gesteld door onze sponsor...

Gorjuss stempel the pretend friend....


Nogmaals dankjewel Maartje ....we hebben van je genoten in de afgelopen jaren hier bij WLVC.
Stuur je mij even een mailtje met je gegevens??? Dan neem ik contact op met Hennie van Kreatrends.

Dan maak ik iedereen nog even attent op onze lopende...laatste challenge ....
Alles mag, als het maar vintage is. Jullie doen al lekker mee....een mooi aantal deelnemende creaties hebben we al kunnen bewonderen en we zijn heel benieuwd wat er nog bij gaat komen.

Namens het DT van WLVC wens ik iedereen een hele fijne dag.
xxx Plony

10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Maartje!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte Gefeliciteerd Maartje!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat lief van jullie! Zo doet het afscheid wat minder pijn.....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Maartje !
    Groetjes van Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk zeg,
    en mooie kaarten van Maartje ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief van jullie om mij zo in het zonnetje te zetten ik was helemaal verrast ik geniet altijd van de mooie creatie,s die hier voor bijkomen en heb er veel inspiratie opgedaan maar zo goed als sommige krijg ik het nog niet voor elkaar maar aldoende leert men jammer dat jullie ophouden maar soms moet je anderen keuze,s maken ik wens jullie fijne kerstdagen en alle goeds voor 2017 groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Terecht dat je in het zonnetje bent gezet Maartje. De afgelopen jaren hebben wij inderdaad ook van jou creaties mogen genieten. Ik hoop dat we nog wel vintage op je blog voorbij zien komen!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten Maartje, leuk dat je in het zonnetje bent gezet! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen